Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از راه‌اندازی پلتفرم آمایش و برنامه‌ریزی در استان تهران خبر داد و گت: پلتفرم آمایش و برنامه‌ریزی در استان تهران بستری برای تصمیم‌سازی دقیق و شفاف را در این استان فراهم می کند.

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا در تشریح روند راه اندازی پلتفرم آمایش و برنامه‌ریزی برای استان تهران به عنوان یک نیاز اساسی برای تصمیم‌سازی دقیق و شفاف اظهارکرد: سکو یا پلتفرم آمایش و برنامه‌ریزی استان تهران نیاز امروز مدیران و مسئولان استانی برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در خصوص برنامه‌ریزی و توسعه در استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه توسعه و برنامه‌ریزی در استان تهران، مهم‌ترین نهاد تصمیم‌گیرنده شورای برنامه‌ریزی و توسعه است و در کارگروه آمایش، محیط زیست و زیربنایی این شورا تصمیم‌های مهمی گرفته می‌شود که متاسفانه به سبب نبود پلتفرم جامع در خصوص طرح آمایش استان تهران برخی مغایرت‌ها با سند به چشم می‌خورد که اگر چنین پلتفرمی راه‌اندازی و همچون محوری همه تصمیمات بر طبق آن گرفته شود، دیگر شاهد مغایرت‌ها نخواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه داد: فقدان پلتفرمی مبتنی بر اطلاعات مکانی در کنار مطالعات آمایش موجب ناهماهنگی بین دستگاه‌های متولی شده و این امر جای نگرانی دارد. اضافه شدن منوی مخاطرات طبیعی به این پلتفرم که شامل برنامه‌ها، اسناد، دستورالعمل‌ها و نقشه‌های موقعیت مکانی است علاوه بر تکمیل این پلتفرم، دید جامع‌تری را به مسئولان و مدیران استان می‌دهد تا بهترین نتایج از جلسات گرفته شود.

وی تاکید کرد: لازم است این پلتفرم در چند فاز و براساس شرح خدمات جامع راه‌اندازی شود همچنین قابلیت اتصال به دیگر پلتفرم‌ها را دارا باشد. ایجاد دسترسی عمومی برای هموطنان در خصوص این پلتفرم و جاری‌شدن رویکرد دانایی عمومی درباره اتفاقات درون شهر علاوه بر آگاه شدن هموطنان موجبات حمایت آنان را نیز فراهم می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران آمایش سرزمین پايتخت برنامه ریزی در استان تهران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روستای بالای ۲۰ خانواری که جزو تعهدات گازرسانی شرکت گاز در استان باشد، فاقد گاز نیست، گفت : سال گذشته به ۲۳۱ روستای استان گازرسانی شد و در حال حاضر بیش از ۲۲۵۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردارند که تعدادی از این روستا‌ها خارج از تعهد شرکت گاز بودند، اما در مسیر خطوط گازرسانی قرار داشته و به آنها گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه داریم سراغ روستا‌های پراکنده در سطح استان برویم که زیر ۲۰ خانوار و بعضا زیر پنج خانوار هستند و هزینه گازرسانی به این روستا‌ها گاهی تا چهار برابر سرانه مصوب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه ۵۰ روستا شناسایی شده که گازرسانی به آنها در دستور کار است، تاکید کرد: رساندن گاز به این روستا‌ها همین امسال آغاز می‌شود و در سال جاری نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی معتقد است، با توجه به پراکندگی و همچنین صعب‌العبور بودن برخی از این روستا‌ها و اینکه سرانه گازرسانی به هر یک از آنها متفاوت است، اعتباری که برای اجرای این پروژه‌ها مورد نیاز است هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

حسینی ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان را ۹۶ درصد اعلام کرد که با گازرسانی به روستا‌های پراکنده‌ای که باقی مانده، این ضریب نفوذ افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عمده روستا‌هایی که امسال گازرسانی خواهند شد را مربوط به بخش «سرفیروزآباد» کرمانشاه و همچنین برخی روستا‌های منطقه اورامانات اعلام کرد.

حسینی با بیان اینکه امسال گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی را نیز در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: تعداد این واحد‌ها به تقاضای صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی بستگی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید