Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:11:08 GMT

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر خم در قدس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۲۲۰

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر خم در قدس

حجت الاسلام والمسلمین رضا علی متهور ملکی روز پنچشنبه با اشاره به تعداد بسته‌های این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه بیان کرد: برای تامین هریک از این بسته های معیشتی ۹۰۰ هزار تومان هزینه شده و در مجموع بین ۴۵۰ خانوار زیر پوشش مرکز خیریه این مسجد و دیگر نیازمندان توزیع شد.

وی یادآوری کرد: امروز یکهزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم نیز بین نیازمندان این شهر به مناسبت عید غدیر خم توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهور افزود: این رزمایش چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۰ است و در سال گذشته نیز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌ نقدی جمع آوری بین نیازمندان محل و شهرستان توزیع شده است.

غدیر فرصتی برای ترویج مهربانی است

امام جمعه شهرستان قدس نیز ضمن اشاره به مرحله جدید رزمایش کمک‌های مومنانه بیان کرد: به مناسبت این عید بزرگ مرحله جدید رزمایش کمک‌های مومنانه در مساجد، هیات مذهبی، پایگاه‌های بسیج، مرکز خیریه و نیکوکاری این شهرستان آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در خصوص تفاوت این دوره از رزمایش کمک‌های مومنانه با گذشته افزود: بسته‌های این دوره از لحاظ کمیت، کیفیت و ارزش ریالی افزایش یافته است و به همراه این بسته‌ها، پیوست‌های فرهنگی مربوط به عید غدیر و ولایت امیرالمؤمنین نیز توزیع می‌شود.

وی گفت: عید غدیر فرصت مناسبی برای ترویج مهربانی، احسان و اطعام علوی است؛ زیرا در سیره نورانی امیرالمؤمنین علی (ع) رسیدگی به ایتام و نیازمندان گنجانده شده و چقدر زیباست که مردم، خیران و هرکسی که از دستش برمی‌آید، به مولایمان علی (ع) اقتدا کند.

امام جمعه شهرستان قدس عنوان کرد: کمک و اطعام کردن مستمندان به اندازه یک پُرس در عید غدیر بسیار ارزشمند است چراکه ائمه معصومین (ع) در رابطه با اهمیت و اجر این اطعام تاکید داشته اند.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم ایرنا شهرستان قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم ایرنا شهرستان قدس عید سعید غدیرخم ایرنا شهرستان قدس رزمایش کمک های مومنانه عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد