Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری  فارس از رفسنجان، اطعام در روز عید غدیر در گوشه‌گوشه شهرستان رفسنجان به‌گونه‌ای بزرگ داشته شده است که هرجایی بوی غذا در حسینیه‌ها و تکایا به مشام می‌رسد، غذایی که طعم بهشتی دارد و به سفارش دین طبخ می‌شود.

موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان هم که طلایه‌دار مواکب اربعین در کربلای معلاست، امروز میزبان مردم رفسنجان برای صرف ناهار عید غدیر است و قرار است سفره‌ای پهن شود و تبرکی از خوان کرم امام علی (ع) نصیب مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی میربابایی مسؤول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان در این رابطه با تبریک عید غدیر اظهار کرد: اطعام در روز عید غدیر سفارش شده و تنها عیدی که در آن سفارش به اطعام همه مردم اعم از فقیر و غنی شده است، عید غدیر است.

وی عنوان کرد: به‌همت موکب خاتم‌الانبیاء (ص) در شهر رفسنجان در سه آشپزخانه سقاخانه ابوالفضل (دوراهی سرچشمه)، حسینیه علی‌اصغر (ع) و مسجد ابوالفضل (ع) غذا طبخ و ۱۰ هزار پرس غذا بین مردم رفسنجان و روستاهای حومه توزیع می‌شود.

طبخ و توزیع ۳ هزار پرس غذا توسط مؤسسه مددکاری انصارالحسین

اما رفسنجان در پویش احسان غدیر (طبخ و توزیع ۳ میلیون پرس غذای گرم در روز عید غدیر در کشورتوسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)) هم سهمی دارد؛ امروز ۳ هزار پرس غذا توسط مؤسسه مددکاری انصارالحسین (ع) و گروه جهادی شهید یدالله ملایی از گروه‌های همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، در مجموعه بیت‌الحسین (ع) همت‌آباد آگاه از توابع بخش مرکزی رفسنجان طبخ و بین مردم شهرستان رفسنجان توزیع شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: اطعام غدیر رفسنجان موکب خاتم الانبیا عید غدیر موکب خاتم الانبیاء عید غدیر پرس غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان