Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه سایبری عمار در مطلبی در رابطه با طرح ضد اینترنت مجلس و تصویب بررسی آن طبق اصل ۸۵ (بررسی به صورت غیرعلنی) نوشت: این تصمیم هر چند ظاهری منطقی برای بررسی بیشتر این طرح دارد اما عملا زمینه را برای تصویب نهایی طرحی فاجعه‌بار مهیا می‌کند. طرح کمیسیون فرهنگی عملا در صحنه اجتماعی به معنای اعمال محدودیت سنگین در اینترنت است و بدتر نفع اقتصادی بزرگی به برخی شرکت‌ها می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متن کوتاه آخرین تلاش برای هشدار به مجلس یازدهم است، تصویب و اجرای طرح صیانت از فضای مجازی لکه سیاه پاک نشدنی در کارنامه مجلس فعلی است. طرحی که می‌تواند مانند کشیدن ضامن یک نارنجک در دستان دولت سیزدهم عمل کند. حداقل به حیثیت سیاسی خودتان رحم کنید. غیبت آقای قالیباف به علت سفر به سوریه، نمی‌تواند از بار مسئولیت رئیس مجلس کم کند، چه آنکه این طرح از نظر اثرات سیاسی و اجتماعی جزو ۵ طرح مهم یک دوره مجلس است و اگر جناب قالیباف نمی‌خواهد مجلس یازدهم به سرنوشت سیاه مجلس قبل دچار شود، باید نقشی در حد ریاست قوه ایفا کند. و تمام قد جلوی طرح کمیسیون فرهنگی ایستادگی کند.

به گزارش برنا به نقل از جماران، قرارگاه سایبری عمار در مطلبی در رابطه با طرح ضد اینترنت مجلس و تصویب بررسی آن طبق اصل 85 (بررسی به صورت غیرعلنی) نوشت:

این تصمیم هر چند ظاهری منطقی برای بررسی بیشتر این طرح دارد اما عملا زمینه را برای تصویب نهایی طرحی فاجعه‌بار مهیا می‌کند.

طرح کمیسیون فرهنگی عملا در صحنه اجتماعی به معنای اعمال محدودیت سنگین در اینترنت است و بدتر نفع اقتصادی بزرگی به برخی شرکت‌ها می‌رساند. 

این متن کوتاه آخرین تلاش برای هشدار به مجلس یازدهم است، تصویب و اجرای طرح صیانت از فضای مجازی لکه سیاه پاک نشدنی در کارنامه مجلس فعلی است.

طرحی که می‌تواند مانند کشیدن ضامن یک نارنجک در دستان دولت سیزدهم عمل کند. حداقل به حیثیت سیاسی خودتان رحم کنید.

غیبت آقای قالیباف به علت سفر به سوریه، نمی‌تواند از بار مسئولیت رئیس مجلس کم کند، چه آنکه این طرح از نظر اثرات سیاسی و اجتماعی جزو ۵ طرح مهم یک دوره مجلس است و اگر جناب قالیباف نمی‌خواهد مجلس یازدهم به سرنوشت سیاه مجلس قبل دچار شود، باید نقشی در حد ریاست قوه ایفا کند. و تمام قد جلوی طرح کمیسیون فرهنگی ایستادگی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اینترنت مجلس فضای مجازی دولت رئیس مجلس سیاسی و اجتماعی طرح مجلس برای اینترنت قرارگاه عمار طرح کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری