Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم دوومیدانی کاروان استرالیا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ قرنطینه شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک استرالیا اعلام کرد اعضای تیم دوومیدانی کاروان این کشور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو به دلیل داشتن تماس نزدیک با سم کندریکس ورزشکار تیم آمریکا که تست کرونایش مثبت شده است، به قرنطینه رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکاران تیم استرالیا به صورت مجرا در اتاق‌های خود قرنطینه شده‌اند و قرار است تست کرونا برای آنها طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

مسابقات دوومیدانی بازی‌های المپیک 2020 توکیو از روز شنبه آغاز شده است و کندریکس 28 ساله که در رشته پرش با نیزه یکی از بخت‌های اصلی کسب مدال در این بازی‌ها بود، از دور رقابت‌ها کنار رفت.  

کندریکس که عضو ارتش ایالات متحده است، در بازی‌های المپیک 2016 ریو موفق شد در رشته پرش با نیزه به مدال برنز دست پیدا کند. او در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی جهان (2017 و 2019) در رشته پرش با نیزه هم به عنوان قهرمانی دست یافته است.

همچنین جرمن چیاراویلیو ورزشکار رشته پرتاب با نیزه تیم آرژانتین نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از ادامه حضور در بازی‌های المپیک 2020 بازماند.

المپیک 2020 توکیو| ورزشکار نظامی آمریکا به خاطر کرونا از رقابت‌ها کنار رفت

مسؤلان برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو امروز (پنجشنبه) اعلام کردند، 24 نفر دیگر در این بازی‌ها از جمله سه ورزشکار به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و به این ترتیب شمار مبتلایان به ویروس کرونا مرتبط با این بازی‌ها از تاریخ اول جولای (10 تیر) تاکنون در مجموع به 193 نفر رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار استرالیا ویروس کرونا المپیک 2020 توکیو اخبار استرالیا ویروس کرونا المپیک 2020 توکیو بازی های المپیک 2020 بازی های المپیک المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کوالالامپور، دانشجویان استرالیایی هم صدا با دانشجویان آمریکا ضمن اعلام همبستگی با مردم بی پناه فلسطین، علیه جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در کشتار غیر نظامیان غزه تظاهرات کردند.
دانشجویان دانشگاه سیدنی با برپایی چادر و استقرار در پایگاه ثابت مقابل ساختمان این دانشگاه، خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و قطع روابط مالی دولت استرالیا با این رژیم کودک کش شدند...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
دانشجویان استرالیایی

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا