Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:40:46 GMT

برگزاری چهاردهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی البرز

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۱۱۱۱

برگزاری چهاردهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی البرز

به گزارش خبرنگار مهر از کرج، آیت‌الله محمدمهدی حسینی‌همدانی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند پخت ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در اردوگاه امام علی (ع) محمدشهر از برگزاری چهاردهمین مرحله مواسات و همدلی خبر داد و ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: امروز فضا برای گرامی داشت غدیر مهیا شده و اگر این امر توسعه پیدا کند موجب وحدت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیشتر جهان اسلام از عظمت روز غدیر غافل شدند و باید به این نکته توجه مرد که غدیر تنها مختص جامعه شیعیان نیست و این روز و مناسبت یکی از عوامل اتحاد در بین مسلمانان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در البرز به برشمردن صفات اخلاقی امام علی (ع) پرداخت و رمز برگزاری این دوره از مواسات را به نام ایشان یعنی «یا امیرالمؤمنین ادرکنی» اعلام کرد.

وی اظهار کرد: بیشترین بخش خطبه غدیر شامل زبان حکومت اسلامی است که از همان دوران سنگ کجی بنا نهاده شده که این خود موجب انحرافاتی شده است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی در خصوص دیگر بخش عمده از خطبه غدیر متذکر شد: بخش دیگر این خطبه مربوط به امامت و ولایت امام علی (ع) است و سراسر این خطبه حکومت اسلامی را تبیین می‌کند.

کد خبر 5268358

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز کمک مومنانه ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام واکسیناسیون عکس استانها مجلس شورای اسلامی خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است

به گزارش جام جم آنلاین البرز، رحیم خاکی اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا‌های ایرانی به ثبت جهانی رسید.
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
به گفته او کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • نماز جمعه سنندج
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن