Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:09:58 GMT

جسد مرد غرق شده اهل عقیلی گتوند در شوشتر پیدا شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۱۵۵۱

جسد مرد غرق شده اهل عقیلی گتوند در شوشتر پیدا شد

مسعود باغبانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مرد روز یکشنبه حین شنا در رودخانه کارون حوالی روستای سیدان بخش عقیلی گتوند غرق شده بود، افزود: حدود ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز جسد این مرد پس از چند روز جست و جو حوالی بند میزان شوشتر پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: مرد حدود ۲۲ سال سن نیز که صبح دوشنبه برای جست و جوی پیکر وی به رودخانه رفته بود در رودخانه کارون روستای سیدان بخش عقیلی گتوند غرق شد که جسد این مرد پس از چند ساعت پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، هرساله تعداد زیادی از شهروندان گتوند در کانال های بزرگ آبیاری کشاورزی و رودخانه کارون در این شهرستان غرق می شوند، که نصب بیشتر علائم هشداردهنده و اعلام خطر غرق شدگی به مردم از سوی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ(گتوند) ضرورت دارد.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان از کمبود امکانات امداد و نجات از جمله ایستگاه غریق نجات، قایق و غواص رنج می‌برد؛ کمبود امکانات هنگام امدادرسانی در شرایط بحرانی مشکل ساز می‌شود.

برچسب‌ها گتوند حوادث طبیعی خوزستان کارون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند حوادث طبیعی خوزستان گتوند حوادث طبیعی خوزستان کارون غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کودک خردسال، با همسالان خود در حاشیه رودخانه مشغول بازی بود که به داخل رودخانه پرت می‌شود.

وی بیان داشت: چگونگی افتادن این کودک مشخص نیست و متأسفانه کودکان همراه این کودک نیز از ترس، این موضوع را تا چند ساعت اعلام نکردند و این امر سبب شد که رودخانه جسد را با خود ببرد.

رستمی تصریح کرد: این کودک در رودخانه خروشان خرسان در مرز کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری غرق‌شده و تیمی از آتش‌نشانی یاسوج برای کمک به استان چهارمحال و بختیاری به مدت چهار روز کار جست و جو را انجام دادند.

وی افزود: افراد محلی، تیم‌های امدادی کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، غواص‌های شخصی از استان‌های خوزستان، کرمانشاه و اراک در منطقه جست وجو حاضر هستند اما با توجه به وضعیت خروشان بودن رودخانه خرسان متأسفانه هنوز پیکر این کودک پیدا نشده است.

کد خبر 6091983

دیگر خبرها

  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد