Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فیروزی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم برای کسب پیروزی در آخرین دیدار کاملا آماده هستند و امید زیادی برای دست یافتن به آن داریم.

وی افزود: در این دیدار نه چندان حساس ۶ بازبکن ما بدلیل محرومیت و مصدومیت حضور ندارند و فرصتی برای بازیکنان جوان بوجود آمده است.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حکیم نصاری هافبک میانی تیم که در بازی برابر فولاد اخراج شد تنها بازیکن محروم تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی بیان کرد: حامد فلاح زاده دروازه بان اصلی تیم نیز با اجازه مربیان به مرخصی رفت و دومین غایب ما برابر ماشین سازی است.

وی افزود: حسن بیت سعید که چند هفته با مصدومیت مواجه شده بود به تمرین تیم بازگشته ولی هنوز به شرایط بازی نرسیده و این دیدار را از دست داد.

فیروزی گفت‌: محمد اهل شاخه، مهدی زبیدی و رحیم زهیوی نیز بدلیل مصدومیت همانند چند دیدار گذشته برابر ماشین سازی غایب خواهند بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته پایانی لیگ برتر میزبان ماشین سازی تبریز است.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان