Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی عراق از هدف قرار گرفتن منطقه سبز بغداد خبر می‌دهند. خبرگزاری میزان – انتشار بیانیه مشترک «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق و «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر توافق بر سر خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق با واکنش‌های مختلفی در داخل عراق مواجه شد.   به گزارش «بغداد الیوم، اسکای نیوز و اسپوتنیک»، عراق در ساعات گذشته شاهد تحولات امنیتی و سیاسی متعددی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- اصابت دو راکت به منطقه سبز بغداد یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد «صبح امروز پنجشنبه، ۷ تیر، ۲ راکت به سمت منطقه سبز بغداد شلیک شد؛ اصابت این دو راکت در منطقه سبز، به خودرو‌ها و ساختمان خساراتی را وارد کرد.»   برخی از گزارش‌ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار در سفارت آمریکا در منطقه سبز خبر دادند. ضمن این که در پی این حادثه، بالگرد‌های آمریکایی بر فراز بغداد به پرواز درآمدند.   این نخستین عملیات راکتی علیه سفارت آمریکا پس از اعلام بیانیه مشترک بایدن و الکاظمی برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق است. بیشتر بخوانید: ادعای سفیر آمریکا در عراق در مورد روابط بغداد و تهران قطار حضور نظامی آمریکا در عراق در ایستگاه پایانی - سقوط بالگرد نظامی عراق یک فروند بالگرد نظامی عراق در نزدیکی منطقه «آمرلی» در استان «صلاح الدین» سقوط کرد. هر ۵ سرنشین این بالگرد بر اثر این حادثه جان باختند.   جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است. - انتقاد به بیانیه مشترک الکاظمی و بایدن «شیخ خزعلی»، رئیس «عصائب اهل الحق»، خروج نظامیان آمریکایی از عراق را دروغ و فریب خواند. وی گفت «در بیانیه مشترک الکاظمی و بایدن اشاره‌ای به تعداد نیرو‌ها و تجهیزاتی که باید از عراق خارج شوند و مستشارانی که در عراق خواهند ماند، نشده است.»   خزعلی در ادامه گفت «هزینه نیرو‌های آمریکایی در عراق زیاد خواهد بود.»   کمیته هماهنگ کننده گروه‌های مقاومت عراق، با انتشار بیانیه‌ای ضمن انتقاد از بیانیه مشترک الکاظمی و بایدن، بر ادامه حالت آماده باش مقاومت تا زمان خروج حقیقی نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد.   «کتائب حزب الله» عراق نیز تاکید کرد «حضور هیچ نظامی آمریکایی خواه مشاور، خواه مربی نظامی در عراق مورد قبول نیست.»   انتهای پیام/ برچسب ها: عراق مصطفی الکاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق عراق مصطفی الکاظمی نظامیان آمریکایی منطقه سبز بغداد بیانیه مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی

این پهپاد ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیرو‌های مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: دانشجو

tags # اسرائیل ، یمن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی