Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام عبودی رئیس شواری سیاست‌گذاری ائمه جمعه این استان گفت: در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان نماز جمعه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت شیوه‌نامه ستاد ملی کرونا برپا می‌شود.

حجت الاسلام عبودی افزود: با شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در مقطعی تعطیل شد و طبق مصوبه ستاد کرونا، تعطیلی نماز جمعه نداریم، اما نماز با شرایط خاص برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا نماز جمعه در مناطق قرمز در فضای باز و با حضور حداکثر ۷۰ نمازگزار، در مناطق نارنجی هم با حضور ۱۰۰ نفر و در فضای باز برگزار شود.

حجت الاسلام عبودی گفت: در جلسه‌ای با حوزه علوم پزشکی اعلام شد با توجه به گرمای هوا امکان برگزاری نماز در فضای آزاد وجود ندارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلوبه و بویراحمد افزود: مقرر شد نماز‌ جمعه در مصلی‌ها و با رعایت مصوبات ستاد کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه فردا ۸ مرداد یاسوج حجت‌الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان است که به مناسبت سالروز تشکیل نهاد نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام عبودی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد