Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم محمدی فارسانی روز پنجشنبه همزمان با توزیع غذایی گرم بین خانواده‌های نیازمند استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت عید غدیر خم بسته‌های مواد غذایی با مشارکت خیرین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توزیع شد و ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات کتابخوانی در بستر فضای مجازی، بازدید و تکریم از خانواده‌های سادات زیرپوشش نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این روز ۵۰۰ بسته معیشتی نیز با اولویت خانواده‌های سادات نیازمند تهیه و توزیع شد.

به گفته وی، در روز عید غدیر خم۶ مرکز نیکوکاری افتتاح می‌شود که از این تعداد سه مرکز در قالب مرکز نیکوکاری تخصصی زکات، کارآفرینی و فرهنگی است.

محمدی با اشاره به حضور قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ افزود: خدمات دندانپزشکی رایگان توسط پزشکان این گروه جهادی به نیازمندان ارائه می‌شود.

وی از مردنم نوعدوست استان خواست تا برای کمک به نیازمندان با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ برای واریز کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی عید سعید غدیرخم چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری