Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:50:00 GMT

ستاره نروژی در فکر جدایی از رئال مادرید (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۱۹۷۴

مارکا مدعی شد که مارتین اودگارد به جدایی از رئال مادرید فکر می کند.

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2021 انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال به آرسنال رسمی شد. ستاره نروژی تا پایان فصل، قرضی برای توپچی ها بازی کرد و در قرارداد او بند خرید دائمی نیز گنجانده نشده بود.

 

فصل که به اتمام رسید، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه ای تایید کرد که اودگارد به رئال باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد خوب ستاره نروژی باعث شده بود تا توپچی ها برای حفظ او ابراز علاقه کنند ولی رئال مادرید روی بازگشت او اصرار داشت. به خصوص پس از استعفای زیدان و آمدن کارلو آنچلوتی، این امیدواری به وجود آمد که اودگارد به یک مهره کلیدی زیر نظر سرمربی ایتالیایی تبدیل شود.

 

مارتین اودگارد از چندی پیش در تمرینات پیش فصل رئال مادرید حضور داشته اما با روی کار آمدن کارلو آنچلوتی نیز شایعات در رابطه با جدایی احتمالی این بازیکن کاهش نیافته است. در همین راستا نشریه مارکا صفحه اصلی امروز خود را به این ستاره نروژی اختصاص داده و با تیتر "مورد اودگارد" به احتمال جدایی این بازیکن از رئال مادرید پرداخته است. بر این اساس اودگارد گمان می‌کند که نقش کلیدی و رهبری را در رئال مادرید ایفا نخواهد کرد و همین موضوع باعث شده که به گزینه های جدایی و البته انتقال احتمالی به آرسنال فکر کند.

 

 

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 مارتین اودگارد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 مارتین اودگارد رئال مادرید مارتین اودگارد رئال مادرید ستاره نروژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رئال مادرید به میدان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا کار سختی را در بازی برگشت در پیش داشته باشد.

این تیم فرصت خوبی داشت که بتواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود اما اشتباه مدافعان بایرن باعث شد که بازیکنان رئال مادرید بهترین استفاده را از فرصتی که داشتند ببرند و بازی را به تساوی بکشانند و منتظر رویارویی با حریف در خانه باشند.

کاراگر پس از پایان این دیدار درباره شرایط بازی برگشت به CBS Sports گفت:«من فکر می‌کنم که این نتیجه از نظر روانی ضربه بسیار سنگینی به بازیکنان بایرن می‌زند. این احساس هراسی است که همیشه درباره رئال مادرید وجود دارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو...»

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال که باید روبروی یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است