Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا زالی روز پنج شنبه در پاسخ به سوال خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا  درمورد کمبود تخت بیمارستانی برای بستری بیماران کرونایی اظهار داشت: افزایش مراکز ارایه خدمات بستری موقت کرونا، بهره گیری از امکانات بهداشتی و درمانی سایر دستگاه ها و فعال سازی کمیته ترخیص ار جمله مداخلات انجام شده برای رفع این مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه مداخلات اخذ شده، حد مشخص و معینی دارد و طبیعتا ظرفیت های ناوگانی تخت های بیمارستانی با محدودیت های روبرو است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران یادآور شد: اگر امواج بیماری کرونا کماکان ادامه پیدا کند یک موضوع خطرناک بالقوه، کمبود تخت بیمارستانی خواهد بود.

زالی، بهترین راه حل برای این موضوع را کاهش ورودی بیمارستان ها عنوان کرد و گفت: تحقق این موضوع هم با رعایت موارد پیشگیرانه و کاهش ابتلا انجام می گیرد.

مراکز ارایه خدمات بستری موقت کرونا در تهران ۱.۵ برابر شد

وی ادامه داد: نخستین اقدامی که در چند روز گذشته برای افزایش ظرفیت بیمارستان ها انجام شد فعال سازی کمیته ترخیص بود.  نتیجه کار این بود که روز دوشنبه چهار مرداد ماه یک هزار و ۴۲۰ بیمار را ترخیص کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین اظهار داشت: برای افزایش ظرفیت های تخت های بیمارستانی، حدود ۱۴۰۰ تخت اورژانس در ۱۱۸ بیمارستان تهران به مدار ارایه خدمت پیوستند.

زالی گفت: با توجه به مصوبه ۲ روز پیش ستاد مقابله با کرونای تهران، قرار شد همه دستگاه های که امکانات بهداشتی و درمانی در شهر و استان تهران داشتند به جمع ما بپیوند و نیز سهمیه بندی جدیدی برای همه بیمارستان های تهران در نظر گرفته شد که از روز گذشته اعمال شد.

وی ادامه داد: بسیاری از بیمارستان های شهر و استان تهران کماکان خدمات غیر کرونایی را ارایه می دهند و امکان قطع این خدمات درمانی وجود ندارد و باید در اسرع وقت به بیماران ارایه شود.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین آمار وزارت بهداشت در روز گذشته (چهارشنبه) ۳۳ هزار و ۸۱۷ مبتلای جدید به ویروس کرونا شناسایی شدند.

برچسب‌ها کرونا ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علیرضا زالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کرونا ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علیرضا زالی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ایثار مبنی بر تحلیل خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری، تصریح کرد: تغییر نگاه جامعه ایثارگری به سازمان اقتصادی کوثر به معنای افزایش رضایتمندی ایشان، چشم انداز فعالیت‌های مدیران کوثر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری بنیاد شهید در انعکاس خدمات سازمان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: به گواه آمار مستند و سخنان دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی خدمات سازمان به جامعه هدف در دو سال اخیر با کل خدمات سازمان در دهه نود برابری می کند که البته این میزان در بازه ۹۱۲ روز خدمت و پس از گذشت یک سال دیگر از سخنان ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به دو برابر کل دهه نود افزایش داشته است. با این حال در صورتیکه بنیاد شهید محل تامین مالی خدمات ارائه شده نقش سازمان اقتصادی کوثر را شفاف نکند، تغییر نگاه به سازمان و تحولات آن قابل لمس نخواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: سود خالص سازمان بالغ بر سه و نیم برابر نسبت به گذشته افزایش داشته است. این چند برابری که از طریق ارتقاء شاخص‌های بهره‌وری، کاهش حیف و میل‌ها و پیشگیری از فساد تحقق یافته مستلزم چند برابر شدن خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری در دولت مردمی آیت الله رئیسی بوده است.

فخاری در نهایت در مورد تلاش سازمان برای محسوس شدن خدمات سازمان در جامعه هدف بنیاد اذعان کرد: حتی برخی خدمات سازمان بصورت مستقیم به جامعه ایثارگری (مانند اعطای بن کارت اتکا) در نظر گرفته شد که هنوز بسترهای لازم برای توزیع بن کارت‌های اعتباری فروشگاه‌های اتکا آماده نشده و در حال پیگیری هستیم.

کد خبر 849451 برچسب‌ها شهید ایثارگران

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن