Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی، ۱۰۶ کیلومتر از پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان_ قزوین هم افتتاح شد.

در هشتاد و ششمین برنامه‌ افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ملی، پنج پروژه ریلی توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد که دو خطه شدن راه‌آهن زنجان به قزوین از جمله این پروژه‌های ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: توسعه ریلی در سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته و از سرعت خوبی برخوردار است.

سعید رسولی ارتقای ایمنی، افزایش حمل مسافر و بار و کاهش زمان سفر را از دستاوردهای مهم پروژه‌های افتتاحی در حوزه دو خطه کردن راه‌آهن اعلام کرد.

مدیرکل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین در سفر مقام معظم رهبری به زنجان در سال ۱۳۸۳ به تصویب رسید.

رسولی ادامه داد: امروز ۱۰۶ کیلومتر از این پروژه با ۱۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: دو فاز دیگر نیز با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت قرار دارد که سال گذشته پیشرفت ۴۰ درصدی داشت.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان قزوین دولت دوازدهم رئیس جمهور ویدئو کنفرانس افتتاح 106 کیلومتر دو خطه کردن خطه کردن راه آهن راه آهن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه