Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه امروز اعلام کرد که نشست سه جانبه ای درباره افغانستان با حضور وی و نمایندگان ویژه آمریکا و چین هفته آینده در دوحه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان امروز پنجشنبه از برگزاری نشست سه جانبه درباره افغانستان در هفته آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان در این باره گفت: دیدار سه جانبه ای درباره افغانستان با نمایندگان ویژه آمریکا و چین هفته آینده در دوحه خواهم داشت.

«ضمیر کابلوف» درباره تحت سلطه گرفتن همه افغانستان توسط طالبان نیز گفت: طالبان بیش از نیمی از اراضی افغانستان را به کنترل خود درآورده است؛ اما بعید می‌دانیم سناریوی سلطه کامل بر این کشور (از سوی این گروه) اجرایی شود.

وی درادامه تأکید کرد: مسکو نگران جامعه اقلیت ها در افغانستان است.

به گزارش دانشجو، همزمان با خروج نظامیان آمریکا و ناتو از افغانستان، طالبان پیشرفت‌هایی در تسخیر مناطق مختلف این کشور داشته است که همین امر دستاویزی برای مقامات آمریکایی جهت خطرناک جلوه دادن عواقب خروج شان از افغانستان شده است.

گفتنی است که حمله به افغانستان توسط اشغالگران خارجی به سرکردگی تروریست‌های آمریکایی در سال ۲۰۰۱ میلادی به بهانه مبارزه با تروریسم خسارت‌ها و تلفات زیادی را در این کشور به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روسیه آمریکا چین افغانستان سه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است