Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال می‌رود که در صورت پیروزی، پس از ۱۳ سال استقلال را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان و استقلال که از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران به شمار می‌روند از سال ۱۳۵۰ تا کنون ۷۴ بار در دیدارهای رسمی برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که در این بین استقلال ۲۹ و سپاهان ۲۶ مرتبه طعم پیروزی را چشیده و سایر دیدارها با تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۷۴ دوئل این دو تیم، ۱۸۳ گل به ثمر رسیده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۹۷ گل سهم استقلال است.

سپاهان که در دیدار رفت با حساب ۲ بر صفر حریفش را در ورزشگاه نقش جهان شکست داد، فردا این فرصت را دارد تا با پیروزی دوباره برابر استقلال، پس از ۱۳ فصل استقلال را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داده باشد. در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر و طی ۱۹ فصل اخیر در دو فصل سپاهان موفق به دبل کردن استقلال یا به عبارتی پیروزی برابر این تیم در هر دو دیدار رفت و برگشت شده است، لیگ هفتم و لیگ دوم.

نکته دیگر از جدال فردای دو تیم اینکه این برای چهارمین بار در ۲۰ دوره لیگ برتر است که سپاهان و استقلال در هفته پایانی به مصاف یکدیگر می‌روند، در ۳ مرتبه قبلی دو دیدار با پیروزی استقلال و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و استقلال به شرح زیر است:

کد خبر 510642

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رفت و برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن