Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا در دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع سرخ‌ها که با یکی از تیم‌های قطری به توافق رسیده از جمع سرخ‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تنها بازیکنی که جدایی اش از پرسپولیس برای فصل آینده قطعی شده، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش این تیم است که آخرین بازی خودش را جمعه تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع ملی‌پوش از مدت‌ها پیش با تیم الاهلی قطر به توافق رسیده و قرار است فصل آینده را در لیگ ستارگان این کشور توپ بزند.

دیدار با پیکان آخرین بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان است و این مدافع سرزن و قدرتی فردا (جمعه) از پرسپولیسی‌ها و همبازیانش خداحافظی خواهد کرد. او یکی از ارکان پرسپولیس به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر بوده که تا به حال و درپایان لیگ بیست و نهم فقط ۱۴ گل دریافت کرده است.گفته می‌شود کنعانی‌زادگان قراردادی ۲ ساله و مشروط با الاهلی قطر بسته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس قطر کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسوولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

او گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 6089588

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم