Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@10:07:49 GMT

292 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر کرونا فوت کردند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۲۷۲۴

292 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر کرونا فوت کردند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۷ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴ هزار و ۴۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۵۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۰ هزار و ۷۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۸۲۶ هزار و ۴۴۷ نفر رسید و تا کنون سه میلیون ۳۲۹ هزار و ۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۲۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۹ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۸۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۴۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۱ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۳۰ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

همچنین تا کنون ۲۵ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۱۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟