Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل پیکان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر گفت: برای تمام مردم عزیز کشورمان آرزوی موفقیت، سلامتی و تندرستی دارم. در این روز‌های سخت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید اولویت کارمان باشد.

او گفت: آخرین بازی فصل را پیش رو داریم که سه امتیاز آن می‌تواند ما را به قهرمانی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه داریم و باید خیلی باهوش و با تمرکز بالا در کار دفاع و حمله عمل کنیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که در این فصل نشان داده راحت نمی‌بازد و در ۹ دیدار اخیر هم باخت نداشته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیکان تیم جوانی است، به مهدی تارتار هم به دلیل داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. آن‌ها با انگیزه کار می‌کنند و سبک خاصی از فوتبال را نشان می‌دهند که قابل احترام است. البته ما هم فردا انگیزه زیادی برای پیروزی داریم، چیزی که می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند فقط کسب ۳ امتیاز است.

گل محمدی ادامه داد: روز‌های سختی را پشت سر گذاشته ایم. اکنون پانزدهمین ماه مسابقات و تمرینات را هم تمام کردیم. فراز و نشیب‌های زیادی در طول فصل داشتیم از شروع فصل تاکنون مشکلات زیاد بود، اما با غیرتی که بازیکنان نشان دادند توانستند برای پرسپولیس شرایطی را فراهم کنند که اکنون می‌توانیم با کسب ۳ امتیاز قهرمان شویم. به شرف و غیرت همه بازیکنان خود درود می‌فرستم.

او خاطرنشان کرد: بارهاگفته ام و باز هم می‌گویم هر تیمی جای ما بود سر خم می‌کرد و شکست می‌خورد به شکلی که نمی‌توانست بلند شود. تیم و بازیکنان ما نشان دادند که نفرات بزرگی هستند. از لحاظ روحی و روانی و ذهنی بزرگی خود را نشان دادند، از طرف خودم و هواداران از آن‌ها تشکر می‌کنم. در کنار این غیرت و شرفی که بچه‌ها نشان می‌دهند حمایت خیلی خوب هواداران را هم داشتیم. آن‌ها از راه‌های مختلف مجازی و غیرمجازی به ما انگیزه مضاعف دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: زحمت زیادی کشیده شده است و از مدیران باشگاه هم که در هفته اخیر تلاش خوبی برای ایجاد انگیزه داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از پرسپولیس باشیم و بتوانیم پنجمین قهرمانی متوالی را جشن بگیریم. این هدف اصلی ما در دیدار مقابل پیکان است.

گل محمدی در باره اینکه در روز‌های اخیر مباحث زیادی درباره لزوم بازی جوانمردانه استقلال و پیکان مطرح شده و خودش چقدر انتظار دارد استقلال برابر سپاهان جوانمردانه بازی کند، گفت: یک فوتبالیست وقتی این شغل را انتخاب می‌کند، اولین چیزی که باید داشته باشد شرافت فوتبالی است. همه بازیکنان ایرانی این شرافت را دارند و من آن را دیده‌ام. فکر نمی‌کنم کسی در این فوتبال بخواهد غیر از این عمل کند. در زندگی ورزشی و فوتبالی‌ام ندیده‌ام کسی بخواهد کم‌کاری کند. از تمام بازیکنان نه فقط استقلالی‌ها و پیکانی‌ها، بلکه با توجه به حساسیت هفته‌های آخر از مربیان و بازیکنان می‌خواهم با تمام قدرت وارد زمین شوند.

او افزود: برای دیدار فردا از تمام بازیکنان پیکان می‌خواهم بهترین روزشان را داشته باشند و تمام تلاش خود را به کار گیرند. به این موضوع بازی جوانمردانه می‌گویند. امیدوارم هفته پایانی لیگ بدون حرف و حدیث باشد. به این مسئله ایمان دارم که لیگ ما بدون مشکل تمام خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در بازی مقابل پیکان توضیح داد: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و عملکرد ما قهرمان فصل را تعیین می‌کند. باید بیشتر روی کار تیمی، عملکرد و وظایف خود تمرکز کنیم. اگر این تمرکز را داشته باشیم مطمئن هستم می‌توانیم قهرمان شویم.

گل محمدی درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند مهدی تارتار به عنوان یک پرسپولیسی شاید انگیزه لازم برای تقابل با این تیم را نداشته باشد، اظهار داشت: تارتار چندین سال است که مربیگری می‌کند. شاید با این حرف‌ها می‌خواهند انگیزه مضاعفی برای تیم پیکان ایجاد کنند، اما همه تارتار را در این چند سالی که مربیگری کرده می‌شناسند، همیشه با شرف بوده و بهترین عملکرد را ارائه کرده است. هیچ شخصی نمی‌تواند پشت سر مهدی و در کل یک پرسپولیسی حرف و حدیث در بیاورد. همین جا از تارتار می‌خواهم بهترین ارنج خود را به زمین بفرستد، بهترین تمرین را داشته باشد و بهترین کار را ارائه دهد. از همه مربیان و بازیکنان لیگ چنین انتظاری وجود دارد.

او در مورد نفرات مصدوم و محروم پرسپولیس مقابل پیکان گفت: علی شجاعی و کمال کامیابی‌نیا شرایط بازی ندارند، اما سایر نفرات مشکلی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم تمام مردم عزیز کشورمان سلامت باشند، باز هم می‌گویم روز‌های خیلی سختی است و باید مراقب یکدیگر باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم