Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@13:30:09 GMT

اعتراف عجیب نازنین ملایی پس از عدم صعود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۲۸۴۰

اعتراف عجیب نازنین ملایی پس از عدم صعود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نازنین ملایی امروز در پایان رقابت با حریفان خود در مرحله نیمه نهایی رقابت های روئینگ تک نفره بانوان در جایگاه ششم ایستاد و از صعود به فینال A المپیک باز ماند.

 

این قایقران کشورمان در مورد عملکرد خود در این بخش از مسابقات گفت:

رقابت امروز به معنای واقعی رقابت مرگ بود، نفراتی در گروهم قرار داشتند که فردا باید در فینال Aرقابت کنند و به طور حتم مدال طلا و نقره را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:

در جریان مسابقه کاملا می توانستم حس کنم که رقبای من در چه مرحله ای هستند. بعد از اینکه ۶٠٠ -۵٠٠ متر را پارو زدم متوجه شدم که رقیبانم خیلی قوی تر از من هستند چون اصلا این رشته متعلق به آنها و کشورشان است که وارد کشور ما هم شده است.

 

نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی کشورمان با بیان اینکه اگر می خواستم با سرعت آنها پیش بروم برای فردا هیچ انرژی برایم باقی نمی ماند، گفت:

می توانستم با سرعت و قدرت اول کارم را ادامه دهم اما می دانستم در نهایت قرار است همان پنجم یا ششم شوم. بهترین فکری که به ذهنم رسید این بود که مسابقه خوبی برگزار کنم و به گونه ای تا پایان خط بروم که برای فردا انرژی داشته باشم چون باید بدون فاصله و استراحت رقابت مرحله بعد را برگزار کنیم.

 

ملایی با یادآوری اینکه رقابت در فینال B روئیتک تک نفره بانوان برای کسب جایگاه هفتم تا دوازدهم است، گفت:

رقابت در این مرحله به این امید برگزار می کنم که بتوانم رنکینگ دوازدهمی که در اختیار دارم را ارتقا دهم.

 

این قایقران المپیکی در پایان گفت:

جایگاه ٢۵ در بخش بانوان و ٢٢ در مردان بهترین جایگاه هایی است که تاکنون توسط قایقرانان کشورمان در المپیک به دست آمده است، خدا را شکر من توانستم در این دوره جایگاه  ١٢ را به دست بیاورم و امیدوارم آن را بهبود بخشم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی نازنین ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا