Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@00:50:14 GMT

کاهش دما در نوار شمالی و طوفان شن در شرق کشور

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۲۹۵۷

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در شمال غرب، سواحل خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور دما ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
در مناطقی از سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، وقوع طوفان شن، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

شنبه و یکشنبه در برخی مناطق گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال کردستان، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا آخر هفته، در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد، در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی با توفان گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا همراه خواهد بود.

از امروز تا آخر هفته در شمال غرب، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور دما بین ۸ تا ۱۲ کاهش می‌یابد و از  امروز پنج شنبه در سایر نقاط کشور کمی از گرمای هوا کاسته خواهد شد.

طی 4 روز آینده شرق دریای عمان  امروز تا پنج‌شنبه دریای خزر و امروز پنج‌شنبه شمال خلیج فارس مواج است.   آسمان تهران نیمه ابری، همراه با وزش باد و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود. برچسب ها: هوا ، کاهش دما ، هواشناسی ، گردو خاک ، بارندگی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هوا کاهش دما هواشناسی گردو خاک بارندگی پیش بینی می شود بخش هایی وزش باد شدید شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امروز برخی نواحی در استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی نواحی کرمان و جنوب یزد رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد .
این وضعیت فردا؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت، در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت. از روز سه شنبه سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و بارش در نوار غربی آغاز خواهد شد.
برای سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳