Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:47:24 GMT

تارتار: بازی سختی را برای خود پیش‌بینی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۰۶۰

تارتار: بازی سختی را برای خود پیش‌بینی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که تیمش فردا در مصاف با پرسپولیس کار دشواری پیش رو دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است که بازی سختی را پیش‌بینی کنیم. پرسپولیس در پنج سال گذشته با احتساب امسال، یکی از بهترین تیم‌های ایران بوده و هست؛ چهار سال قهرمان شده و در سال پنجم تا قبل از هفته آخر، در صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کیفیت پرسپولیس را نشان می‌دهد و بازی کردن مقابل این تیم برای ما می‌تواند سخت باشد.

مدیرعامل ایران‌خودرو از پیکانی‌ها برای تقابل با پرسپولیس چه خواست؟

ادامه دارد ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پرسپولیس مهدی تارتار پیکان تهران پرسپولیس مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران