Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کی قباد قنبری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت تضمینی خرید گندم ۵۰ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم است و تیرماه امسال یک هزار و ۲۰۰ تن گندم به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شده است.

او افزود: از اول تيرماه ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در چهارمحال و بختیاری خریداری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال شش درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بيشتر بخوانيد

خریداری ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان در چهارمحال و بختیاری

قنبری اضافه کرد: کاهش بارندگی‌ها و گرم شدن هوا موجب شده است تا کشاورزان زودتر از گذشته، برداشت محصول خود را آغاز کنند.

او اظهار داشت: ۱۵ مرکز برای خرید گندم در استان پیش‌بینی شده است که از این تعداد تاکنون ۱۰ مرکز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پنج مرکز دیگر در صورت استقبال از خرید تضمینی گندم با همکاری شرکت تعاون روستایی در حال انجام است.

قنبری تصریح کرد: خرید تضمینی گندم تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و بخش عمده‌ای از گندم خریداری شده در سیلوی شهید استکی ذخیره‌سازی می‌شود و چهار کارخانه آرد در لردگان، بروجن و چلیچه نیز برای انبار و نگهداری گندم در نظر گرفته شده است.

او گفت: منابع مالی برای پرداخت بهای گندم خریداری شده تأمین شده است و تلاش می‌شود با سرعت بخشی به روند ثبت اطلاعات در سامانه‌های تعیین شده، مبالغ در کمترین زمان از طریق بانک کشاورزی به حساب فروشندگان واریز شود.

قنبری ادامه داد: موجودی فعلی ذخایر گندم چهارمحال و بختیاری ۲۷ هزار تُن است که این میزان گندم موجود، نیاز استان را تا سه ماه آینده تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله و خدمات بازرگانی به صورت توافقی خرید گندم خرید تضمینی چهارمحال و بختیاری خریداری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان