Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری  مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: کاهش دما با ۲ درجه کمتر در زابل در شمال استان نیز روی داده است.
وی ادامه داد: به طور کلی در ۴۸ ساعت گذشته روند نوسانات دمایی در بیش از ۱۰ شهرستان استان، کاهشی بوده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: کاهش دما از ویژگی باد‌های ۱۲۰ روزه است که به رغم مخاطرات فراوان نظیر وقوع پدیده‌های خاکدار و پیامد‌های ناشی از آن، سبب خنک‌تر شدن دمای هوا در گرمترین روز‌های سال نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی در روز‌های آینده دمای هوا نواسانات قابل توجهی نخواهد داشت و رنج دمایی در محدوده شرایط امروز است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود وزش باد‌های ۱۲۰ روزه، جمعه نیز ادامه داشته باشد و حداقل با قدری کاهش سرعت تا دوشنبه آینده در جریان باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد

حسین سلطانی با بیان اینکه  وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد گفت:‌ این شرایط جوی تا اواسط هفته جاری ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، یادآور شد: تا روز سه شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می یابد و هوا خنک خواهد شد.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده