Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، در روز عید سعید غدیر، ۹ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون‌، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی به ارزش هر جهیزیه ۳۰ میلیون تومان در قالب طرح ازدواج آسان به زوج های جوان اهداء شد.

 تهیه ۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان شامل برنج، حبوبات، ماکارانی، روغن، رب گوجه و تهیه ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین محرومان از دیگر فعالیتهای انجام شده به مناسبت عید غدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اعزام ۴۰  گروه جهادی جهت فعالیتهای عمرانی و درمانی به مناطق محروم شهرستان داراب در دهه امامت و ولایت بخش دیگری از این فعالیتها را شامل می‌شود.

جشن غدیر در لارستان؛ از گلکاری خودروها تا برپایی کاروان شادی

همزمان با سالروز عید الله الاکبر، عید سعید غدیرخم، برنامه های متنوع و به صورت خودجوش در جای جای نقاط لارستان برگزار شد.

در شهر لار جمعی از مردم با گلکاری خودروها به همراه اعضای خانواده خود کاروان شادی به راه انداختند و با طی کردن خیابانهای شهرقدیم و شهر جدید شور و نشاط خاصی را در مردم به راه انداختند.

نوجوانان و جوانان بسیجی نیز با برپایی چندین ایستگاه در نقاط مختلف شهر لار ضمن پخش شربت و شیرینی، چاپ نقش نوشته هایی از نام مبارک مولا علی(ع) بر روی خودروهای عبوری و پخش نواهای مولودی شاد، ارادت خود را به آن امام همام ابراز داشتند.

تعدادی از زوج های جوان نیز فرصت را مغتنم شمرده و عید غدیر را به عنوان نقطه شروع زندگی مشترک و ازدواج برگزیده اند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: زوج های جوان داراب توزیع غذا جهیزیه جشن های مردمی لارستان عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • فارس بارانی می‌شود
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد