Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@18:15:21 GMT

پاسخ لوکاکو به پیشنهاد چلسی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۴۰۸

پاسخ لوکاکو به پیشنهاد چلسی

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر برنامه‌ای برای بازگشت به چلسی ندارد.

به گزارش مشرق، روملو لوکاکو که فصل اخیر با ثبت ۲۴ گل زده و ۱۰ پاس گل در ۳۶ بازی سری A نقش پررنگی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آنهم پس از ۱۱ سال داشت و در نهایت هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل این رقابت‌ها معرفی شد، مورد توجه باشگاه‌های منچسترسیتی و چلسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در تازه‌ترین گزارش خبر داد که مهاجم بلژیکی اینتر در این تابستان فرصت بازگشت به چلسی را داشته، اما به این پیشنهاد پشت کرده است. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه چلسی مذاکراتی با لوکاکوی ۲۸ ساله برای بازگشتش به استمفوردبریج داشته‌اند، اما او به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و ادامه این مذاکرات را نپذیرفته است.

«گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شده که روملو لوکاکو می‌خواهد به حضورش در اینتر ادامه دهد، برای همین به پیشنهاد بازگشت به چلسی با دستمزدی بالاتر پاسخ منفی داده است.

قرارداد فعلی مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و چلسی با اینتر تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد. او از زمان پیوستنش به اینتر در تابستان ۲۰۱۹ تاکنون ۶۴ گل در ۹۵ بازی به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو چلسی اینترمیلان روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر به هجمه‌هایی که به این باشگاه بابت خرید بازیکنانی از جمله طارمی و زیلینسکی به عنوان بازیکن آزاد وارد شده، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر در گفت‌وگوی اینستاگرامی با فابریتزیو بیاسین خبرنگار ایتالیایی، درباره قطعی شدن خرید مهدی طارمی از پورتو و پیوتر زیلینسکی از ناپولی به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری گفت: ما از این فرصت‌ها استفاده کردیم. ما فصل گذشته در حالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم که 7 بازیکن در ترکیب‌مان داشتیم که هزینه‌ای برای جذب آنها صرف نکرده بودیم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره اینکه برای جذب این دو بازیکن بالاخره کمیسیون باید پرداخت شود، اظهار داشت: خرید آنها قطعی شده، حتی اگر لازم باشد هزینه‌ای بابت‌شان پرداخت کنیم. در واقع برای نقل‌وانتقالات بزرگ، حتی رقم کمیسیون بیشتری باید پرداخت. من هیچ‌گونه رسوایی در این مورد نمی‌بینم که باشگاهی بدون صرف هزینه‌، بازیکن بگیرد.

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

وی همچنین درباره بحث تمدید قرارداد سرمربی ایتالیایی اینتر که قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل آینده منقضی می‌شود و اخیراً این تیم را به بیستمین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا رساند، اظهار داشت: تمدید قرارداد اینزاگی را باید رسمی دانست. این در حدی است که ما دور یک میز خواهیم نشست و ظرف 5 دقیقه قرارداد او را تمدید می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • توخل: بسیار بعید است که در بایرن بمانم
  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • آمریکا در حال بررسی پاسخ حماس به توافق آتش‌بس است
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد