Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@14:02:03 GMT

ممنوعیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد؟

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۴۰۹

ممنوعیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همچنان ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی پابرجاست.

 جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: در حال حاضر ترافیک و تردد روان در جاده‌ها در جریان است و اگر در نقطه‌ای بطور لحظه‌ای ازدحام دیده می‌شود به دلیل کنترل ترددها و ممانعت از سفر خودرو با پلاک‌های غیر بومی است.

 سردار حسینی از استقرار تیم‌های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهرها خبر داد و گفت: دوربین های هوشمند نیز تخلف رانندگان را ثبت و ضبط خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا همچنین از ادامه محدودیت تردد شبانه خبر داد و گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور پابرجاست و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

47237

کد خبر 617543 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی پلیس راهور - شهر پلیس راهور - جاده‌ها كرونا در ايران جريمه سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی پلیس راهور شهر پلیس راهور جاده ها كرونا در ايران جريمه سفر جاده پلیس راهور راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند