Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند، با گذشت شش ماه از عمر دولت جدید آمریکا، کامالا هریس از میزان محبوبیت کمتری به نسبت جو بایدن برخوردار است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا مواردی از گام‌های تاکتیکی اشتباه خارج از کاخ سفید داشته است که به گفته دموکرات‌ها نشان می‌دهد او از مسوولیتی که بر شانه دارد، به طور کامل آگاهی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور تاریخی،‌ معاون‌های ریاست جمهوری عملکردی بهتر از رهبر کاخ سفید ندارند اما درصدهای پایین او از چشم تحلیلگران دور نمانده است.

بر اساس میانگین مجموع گردآوری شده از سوی ریل کلیر پالیتیکز (RealClearPolitics)، هریس در سه نظرسنجی اخیر، رتبه نامطلوب ۴۶ درصدی را کسب کرد. این عدد ۳ امتیاز کمتر از ۴۳ درصد بایدن در همان رده است. همچنین در نظرسنجی اکونومیست-یوگاو که از ۲۴ تا ۲۷ ژوئیه انجام شد، عدم محبوبیت هریس به ۴۸ درصد رسید.

معمولا سفرهای میان دوره معاون رئیس جمهوری آمریکا به مناطق کنگره، راهی برای جلب نظر مردم به کاندیداهاست اما درصدهای پایین هریس این سوال را ایجاد می‌کند که او چطور می‌خواهد به دموکرات‌ها کمک کند که اکثریت شکننده خودشان را در مجلس نمایندگان و سنا حفظ کنند.

یک استراتژیست دموکرات می‌گوید: تا به الان، ضرر بالقوه او برای برخی از نامزدها بیش از فایده بوده است. او اکنون از جایگاه ویژه‌ای برخوردار نیست که به مناطق خاص سفر کند. حتی برخی از متحدان هریس هم تردید دارند که او بتواند حرکت یکپارچه‌ای به سمت انتخابات میان دوره سال آتی داشته باشد. هیچکس نیست که بگوید او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است، چون اولین سوال این است که در چه مورد؟ او یک مشت اشتباهات داشته است.

سخنگوی معاون بایدن هنوز در این رابطه اظهارنظری نکرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کامالا هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا