Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است که بازی سختی برابر پرسپولیس داشته باشیم. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است. این تیم ۴ سال قهرمان شده و در سال پنجم تا قبل از هفته آخر، صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کیفیت پرسپولیس را نشان می‌دهد و بازی مقابل این تیم برای ما می‌تواند سخت باشد.

تارتار با تمجید از کادرفنی پرسپولیس عنوان کرد: به جرأت می‌گویم که تیمِ گل‌محمدی از تیمِ کالدرون و حتی برانکو بهتر بازی می‌کند و آمار هم حرف من را تایید می‌کند. این را نه برای فرار رو به جلو، بلکه برای بیان قدرت پرسپولیس می‌گویم. پس از آن درباره جوانان پُرانگیزه و بازیکنان باتجربه و باکیفیت خود صحبت می‌کنم. همیشه از جوانان پیکان صحبت کرده‌ام و حالا از باتجربه‌های تیمم می‌گویم که نقش پُررنگی در کسب نتایج ما در این فصل داشته‌اند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به نقش مهم تیمش در تعیین قهرمان لیگ بیستم گفت: فردا روزی است که باید برای شرافت فوتبال به میدان برویم. بازیکنانم شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند که نباید تأثیری در قهرمانی داشته باشند. همان طور که مقابل همه تیم‌ها بازی کرده‌ایم، باید مقابل پرسپولیس هم بازی کنیم و کارمان را انجام دهیم. 

او افزود: ما هیچ استرسی برای بازی با پرسپولیس نداریم و به نظرم بازی خیلی خوبی خواهد شد. پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و شاید کمی استرس داشته باشد، اما ما استرس نداریم. ضمن احترام به تیم خوب و بزرگ پرسپولیس، فقط برای پیروزی بازی می‌کنیم.

تارتار در واکنش به اینکه با رقم خوردن هر نتیجه‌ای از او انتقاد می‌شود، گفت: فضای مجازی در کشور مسموم شده است و به راحتی به افراد توهین می‌شود. نمی‌دانم باید چه کرد و امیدوارم مسئولان، راهکاری برای اصلاح و سالم‌تر شدن فضای مجازی پیدا کنند. در روز‌های گذشته ۳ دسته افراد در فضای مجازی به صفحه شخصی من پیام دادند. برخی از عزیزان، ما را به بازی جوانمردانه ترغیب کردند که من از آن‌ها تشکر می‌کنم و ما هم طرفدار این مسئله هستیم.

او افزود: برخی از هواداران پرسپولیس ما را ترغیب می‌کنند تا به نوعی شُل بگیریم و اجازه بدهیم که پرسپولیس قهرمان شود.من از جوانان پاس وارد فوتبال شده و در مکتب پرسپولیس و پاس رشد کرده ام. یاد گرفتیم جوانمردانه بازی و مربیگری کنیم. از این هواداران می‌خواهم که چنین چیزی را از ما نخواهند. عده‌ای هم به ما تهمت زدند و توهین کردند که از آن‌ها نمی‌گذرم و این افراد را به خدایی که ناظر اعمال ما است، واگذار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی‌های تیمش با پرسپولیس گفت: سال ۹۲ که در گسترش فولاد بودم، پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر و علی دایی هم سرمربی این تیم بود. همه می‌دانند چه رابطه نزدیکی با دایی دارم و او دوست صمیمی من است. با این حال پرسپولیس را در تبریز یک بر صفر شکست دادیم و پرسپولیس قهرمان نشد. در آن فصل فولاد با شکست ما در تبریز به قهرمانی رسید. کسانی که تهمت می‌زنند، این اتفاقات را مرور کنند و ما را بیشتر بشناسند. سال گذشته در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس را با نفت مسجدسلیمان شکست دادیم که زمان زیادی هم از آن بازی نگذشته است. در مکتب پرسپولیس و پاس یاد گرفتیم که جوانمردانه بازی کنیم. زمانی که بچه‌های ما کوچک هستند، بر سر سفره کنار ما می‌نشینند و لقمه‌ای که در دهان فرزندم می‌گذارم، باید پاکِ پاک باشد. این موضوع از همه چیز مهم‌تر است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. به همه مردم کشورم از جمله مردم اصفهان و هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که فردا با تمام توان بازی کنیم.

 تارتار در پاسخ به این پرسش که اگر پیروزی پیکان تاثیری بر جایگاه تیمش در جدول نداشته باشد، دوست دارد چه نتیجه‌ای رقم بخورد گفت: پیروزی تیمی که در آن کار می‌کنم، برای من اهمیت بیشتری دارد. اکنون در پیکان مشغول به کار هستم و اولویت من پیروزی تیمم است. بُرد این تیم برای من ارزش بیشتری دارد. با این حال سال گذشته قول دادم تا زمانی که تیم دارم، با تیم خاصی مذاکره نکنم.

سرمربی پیکان در مورد پاداش مدیریت این باشگاه در صورت شکست پرسپولیس تصریح کرد: پس از بازی با نساجی که بقای ما در لیگ برتر تضمین شد، باشگاه مصوبه‌ای تصویب کرد که هم پاداش و هم جریمه را در بر می‌گرفت. این موضوع برای ایجاد انگیزه میان بازیکنان ما خیلی خوب بود و از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم. قرار شد در صورت پیروزی پاداش بگیریم و در صورت شکست‌ جریمه شویم. این جرایم اعمال می‌شود و باشگاه در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس به اعضای تیم پاداش می‌دهد.

بیشتر بخوانید

مجیدی: مقابل سپاهان با تمام توان بازی می‌کنیم

تارتار در خصوص اینکه گل‌محمدی از او درخواست کرد تا پیکان را با بهترین ترکیب وارد زمین کند، گفت: گل‌محمدی نیازی به تعریف من ندارد. کیفیت او با نتایجی که گرفته و صحبت‌هایی که در نشست‌های خبری می‌کند، کاملا مشخص است. گل‌محمدی با این درخواست، شخصیت بالای خود را نشان داده است. امیدوارم گل‌محمدی به غیر از بازی فردا که مقابل ما است، موفق و سربلند باشد.

تارتار در پایان گفت: در اخبار می‌شنویم روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر به خاطر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست می‌دهند و خیلی ناراحت می‌شویم. از هموطنانم می‌خواهم شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند. از مسئولان هم درخواست می‌کنم با سرعت بیشتری واکسیناسیون عمومی را انجام دهند تا از شر این ویروس لعنتی خلاص شویم و شرایط عادی به جامعه برگردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه پیکان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود