Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مسابقات امروز تنیس المپیک اتفاقات قابل توجهی افتاد.

بازی های تنیس المپیک امروز ادامه یافت و مهمترین اتفاق، پیروزی نواک جوکوویچ و الکساندر زورف بود.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های تنیس المپیک توکیو و در بخش تک نفره مردان، در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا به مصاف کی نیشیکوری رفت که در نهایت این مسابقه با برتری صربیناتور در دو ست با نتایج 6-2 و 6-0 پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر نبرد مهم امروز بازی الکساندر زورف آلمانی با جرمی شاردی از فرانسه بود که در نهایت این مسابقه نیز با برتری زورف در دو ست با نتایج 6-4 و 6-1 پایان یافت.

نواک جوکوویچ و زورف در مرحله نیمه نهایی بایستی با هم دیدار کنند که بدون شک مهمترین و تماشایی ترین مسابقه تنیس المپیک توکیو خواهد بود. دیگر فینالیست اما یکی از میان کارن خاچانوف و پابلو کارنیو خواهد بود. کارنیوی اسپانیایی امروز دست به کار بزرگی زد و در تعجب همگان موفق به شکست دنیل مدودف، مرد شماره دو تنیس دنیا شد. خاچانوف نیز توانست با حساب 2-1 و به سختی اوگو هامبرت را شکست دهد.

در تنیس بخش تک نفره زنان نیز مارکتا وندروسووا از جمهوری چک که پیش از این توانسته بود نائومی اوساکای مشهور را از پیش رو بردارد، در نیمه نهایی با الینا اسویتولینا، نفر چهارم تنیس دنیا دیدار کرد و در نهایت در دو ست با نتایج 6-3 و 6-1 پیروز شد و راهی فینال مسابقات شد. بلیندا بنچیچ از سوئیس نیز در یک بازی سخت از سد النا ریباکینا گذشت و فینالیست شد.

در بخش دو نفره مردان در مرحله نیمه نهایی، تیم کرواسی متشکل از مات پاویچ و نیکولا مکتیچ موفق به شکست تیم آمریکایی شد و به فینال رفت. در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی هم دیگر تیم کرواسی متشکل از مارین چیلیچ و ایوان دودینگ از سد تیم استرالیایی گذشتند و فینالیست شدند. در هرحال مدال طلای این بخش به کرواسی خواهد رسید.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با حسین تراب پور: اخلاق حرف اول را می زند؛ نام تختی هنوز بر سر زبان ها است استقلال ستاره دوم را چگونه از آسمان آسیا چید؟ فابریتزیو رومانو تایید کرد؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به بایرلورکوزن سوپرگل آندریاس پریرا در دیدار دوستانه منچستریونایتد مقابل برنتفورد / فیلم شوخی پاتریس اورا با خطای جورجو کیه لینی به روی بوکایو ساکا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تنیس المپیک نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی دورتموند به میدان رفت و با دریافت یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال بازمانده باشد.

شاگردان لوئیس اریکه در دیدار رفت هم با نتیجه مشابه بازی را واگذار کرده بودند اما بسیاری از فوتبال دوستان انتظار داشتند که آنها در خانه بتوانند این شکست را جبران کنند. در نهایت این اتفاق رخ نداد تا دورتموند به عنوان یکی از دو تیم حاضر در فینال ومبلی معرفی شود.

امباپه پس از پایان دیدار مشغول صحبت با خبرنگاران بود که یکی از آنها از او پرسید که در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین رئال مادرید و بایرن مونیخ از کدام یک حمایت خواهد کرد. این سوال با واکنش جالب و عجیب و البته سکوت امباپه روبرو شد و او بلافاصله محل گفتگو را ترک کرد.

رئال مادرید در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ است تا تکلیف دیگر تیم حاضر در بازی فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • معرفی نفرات راه‌‌یافته به نیمه‌‌نهایی اسکواش گرگان‌جونیور
  • امشب: ماموریت دشوار شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز