Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@14:47:37 GMT

آغاز ساخت مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۸۲۵

آغاز ساخت مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز در حاشیه احداث این مرکز اظهار داشت: این ساختمان باهدف ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، در زمینی به وسعت دو هزار مترمربع، در سه‌ طبقه و یک‌صد متر زیربنا با حمایت شهرداری منطقه دو شیراز ساخته می‌شود.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری درباره تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌هایی که از ابتدا مختلط است، تفکیک جنسیتی در آنها سخت است لذا مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) با هدف لبیک به‌ فرمان معظم ‌له بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مادی و با نگاه گسترش فرهنگ اسلامی و منسجم مخصوص خواهران احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت امناء و هیئت مؤسس آموزش عالی فاطمیه (س) خاطرنشان کرد: این مرکز با کمک خیران فرهنگی در مدت یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کلانتری از فعالیت‌های مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز که در مهرماه سال ۱۳۹۰ تأسیس گردید، افزود: این مرکز در ابتدا با ۴۸ دانشجو فعالیت فرهنگی و دینی خود را آغاز کرد و این تعداد هم‌اکنون به هزار و ۵۰۰ دانشجو افزایش‌یافته است.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شوود این مرکز با بیش از ۲۷ رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و نیز داشتن اساتید مجرب و کارآزموده جایگاه خوب و برتر را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: موسسه فاطمیه مرکز آموزش عالی دانشجو آموزش عالی فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد