Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که تیمش فردا با همه توان مقابل سپاهان به میدان می‌رود و فوتبالی شرافتمندانه از خود ارائه خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان حاضر شد؛ او در بخش ابتدایی صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت دیدار فردا با سپاهان گفت: طبیعتا بازی بسیار سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تیم سپاهان در کورس قهرمانی است، بازی بسیار حساس است. امیدوارم یک فوتبال خوب ببینیم.

مجیدی درباره شکل بازی تیمش در مسابقه فردا مقابل سپاهان و استفاده از بازیکنان ذخیره گفت: وقتی پرسپولیس و سپاهان تا هفته آخر در کورس هستند، قطعا مدیران این باشگاه‌ها خیلی زحمت کشیده‌اند؛ من در این‌باره با بازیکنان صحبت کردم. ما با تمام قوا بازی می‌کنیم و پیشاپیش به یکی از دو تیم سپاهان و پرسپولیس که قهرمان لیگ خواهند شد، تبریک می‌گویم.

وی افزود: آقایان سمیعی و ساکت برای تیم هایشان زحمات زیادی کشیده اند، کادرفنی و بازیکنان این دو تیم خیلی تلاش کردند تا به این جا رسیده‌اند. تاکید می کنم قهرمانی حتی اگر برای تیم رقیب باشد، ارزش ندارد شرافتمان را زیر پا بگذاریم. من به هواداران استقلال قول می‌دهم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

سرمربی استقلال با تمجید از بازیکنان جوان تیمش گفت: بازیکنانی که در بازی قبلی استفاده کردیم مثل متین کریم‌زاده، سینا خادم‌پور و سبحان خاقانی که بازیکنان بسیار خوبی هستند و هر زمان فرصت شود برای ما بازی خواهند کرد؛ در مجموع از جوانان تیمم راضی هستم و از باشگاه هم خواستم که این نفرات حتما در تیم ما حفظ شوند.

فرهاد مجیدی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره غایبان استقلال گفت: احمد موسوی را در اختیار نداریم، بابک مرادی هم در بازی فردا به دلیل محرومیت و البته مصدومیت حضور نخواهد داشت.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.»

این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند، ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است