Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناصر آخوندی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی اجرای طرح ساماندهی و طراحی شهری نوار ساحلی کیش اظهار داشت: این ساماندهی بر اساس استاندارد های زیست محیطی برای ایجاد درآمد پایدار در این جزیره انجام می شود.

وی اضافه کرد: انتخاب سرمایه گذار و شیوه واگذاری غرفه ها پس از ساماندهی طبق ضوابط شورای سیاست گذاری سازمان منطقه آزاد کیش مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به لزوم اهمیت اجرای طرح ساماندهی این جزیره گفتک افزود: در کنار اجرای این طرح ، توجه ویژه به مسائل پدافند غیر عامل نیز در اولویت است.

سعید پورعلی یادآور شد: اهتمام ویژه به چشم انداز طرح جامع و اجرای ساماندهی سواحل کیش با هدف جذب گردشگر به جزیره از ضرورت های این ساماندهی است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش هم اضافه کرد: زیر ساخت های گردشگری از جمله مراکز خرید، اقامتی، مجموعه های تفریحی و گردشگری، ارائه خدمات با کیفیت و نوار ساحلی کیش از جذابیت های بارز این جزیره است.

علی عرب اظهار داشت: ایجاد زیبایی بصری و ساماندهی پارکینگ ها، سرویس بهداشتی و نمازخانه ها از جمله اقدامات این طرح محسوب می شود و پس از تصویب شورای سیاست گذاری و اعضای هیات مدیره سازمان به مرحله اجرا در می آید.

وی توسعه گردشگری ساحلی را از اهداف مهم طرح ساماندهی سواحل کیش اعلام کرد و گفت: با ضابطه مند شدن بهره برداری های و ایجاد درآمدهای پایدار از واگذاری غرفه ها می توان گام های موثری در این مسیر برداشت.

مدیر GIS معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش نیز  اظهار داشت: این پروژه از سال ۹۸ مورد بررسی قرار گرفت و سال گذشته به صورت جدی با همراهی مشاور و همکاران مورد مطالعه شده است.

قدیسه نجار افرود: مهمترین هدف اجرای این طرح افزایش کیفیت شکل ظاهری خدمات دهی در سواحل کیش، ایجاد درآمد پایدار،حذف واسطه ها در واگذاری های غیر اصولی غرفه ها و واگذاری به بهره بردار واقعی، رعایت جدی مسائل زیست محیطی و استاندارد سازی فضای سواحل فراخور نیاز ساکنان و گردشگران است.

وی در خصوص چگونگی واگذاری سازه های ارائه خدمات در نوار ساحلی نیز گفت: فضاهای ساحلی به سه دسته کلی فضاهای خرد با متراژ و سرمایه گذاری کم، متوسط و کلان تقسیم شده است.

نماینده مشاور طرح ساماندهی و طراحی شهری نوار ساحلی کیش هم افزود: مطالعات این طرح در  ۱۲ جلد بر اساس توسعه گردشگری مبتنی بر محیط طبیعی، تاریخی، بومی و حفظ زیست بوم جزیره تدوین شده است.

علی اکبری افزود: ارتقا آوازه کیش به عنوان مقصد نمونه گردشگری ساحلی - دریایی در مقیاس ملی، با اقتصاد پویا و توسعه پایدار و همچنین جزیره ای سبز و متکی بر فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر از هداف کلان این طرح است.

برچسب‌ها علی عرب کیش سعید پورعلی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان ناصر آخوندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی عرب کیش سعید پورعلی علی عرب کیش سعید پورعلی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان ناصر آخوندی سازمان منطقه آزاد کیش طرح ساماندهی نوار ساحلی سواحل کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند