Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:06:09 GMT

تمجید سرمربی استقلالی از قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۰۳۰

تمجید سرمربی استقلالی از قلعه نویی

سرمربی نساجی مازندران گفت: به تیم گل‌گهر سیرجان بابت انتخاب خیلی خوب قلعه‌نویی تبریک می‌گویم که راه صد ساله یا چندین ساله را طی یک فصل طی کرد.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به تیم گل‌گهر سیرجان بابت انتخاب خیلی خوب قلعه‌نویی تبریک می‌گویم که راه صد ساله یا چندین ساله را طی یک فصل طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که سال گذشته در لیگ برتر ماند، در آستانه آسیایی شدن است و شخصیت گرفته است.

وی با تمجید از رقیب نساجی بیان کرد: باشگاه گل‌گهر ساختار و شخصیت خوبی دارد و امیرخان این شخصیت را دوچندان کرد. گل‌گهر تیمی باکیفیت و بسیار خوب است و نتایج این تیم به ویژه در هفته‌های اخیر، کیفیتش را نشان می‌دهد. خدا را شکر نساجی شرایط خوبی دارد و استرس جدول را نداریم، اما به دنبال فوتبالی هستیم که حق به حقدار برسد. اگر می‌خواهیم کار خود را در فوتبال درست پیش ببریم، موضوع را باید از خودمان آغاز کنیم.

«آرزو می‌کنم تیمی که شایسته است، برای لیگ قهرمانان آسیا بجنگد و در این بین گل‌گهر، تراکتور و فولاد برای ما عزیز هستند.»، سرمربی نساجی ضمن بیان این جمله گفت: شاید جدول برای ما مهم نباشد، اما مسابقه فردا مهم‌ترین بازی فصل ما از روزی خواهد بود که من به نساجی آمدم. می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم و به دنبال هر سه امتیاز هستیم. البته با احترام به استاد، عزیز و بزرگ خودم امیرخان قلعه‌نویی. می‌خواهیم پایان خوشی برای خودمان رقم بزنیم و آرزو می‌کنم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته پایانی لیگ برتر فوتبال

الهامی درباره اینکه تیم نساجی را پس از حضور ناموفق وحید فاضلی و مجید جلالی از سقوط نجات داد، تصریح کرد: آن دو عزیز، خصوصاً جلالی زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. روزهایی وجود دارد که شرایط فوتبال برای شما نمی‌چرخد و از زمانی که مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفتم، با بازیکنان عهد بستیم و اتحاد و همدلی در استان مازندران و باشگاه نساجی ایجاد شد. خوشحالم در جایگاهی نشستم که استرس سقوط نداریم، اما مردم استان و هواداران نساجی خوشحال هستند. این موضوع مرهون هواداران و زحمت بازیکنانی است که با شرافت و آبرو بازی کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های اعضای باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: از مدیران باشگاه یعنی حدادیان، سیف‌الله‌پور و کوچک‌زاده تشکر می‌کنم و دست بازیکنان را می‌بوسم. آرزو می‌کنم بازی خوب همراه با نتیجه پیش رو داشته باشیم و خودم اگر در این شرایط بودم، دوست داشتم تیم مقابل گل‌گهر همانطور بازی کند که تیم‌های دیگر نیاز داشتند. برای شرافت فوتبال به میدان می‌رویم، نه برای هیچکس. از امیرخان یاد گرفتم که باید برای پیراهن جنگید و دو تیم بازی سخت و پرفشاری دارند. در پایان هم هر چه خدا بخواهد رقم می‌خورد.

پس از مطرح شدن سوالی در مورد وضعیت همکاری الهامی با باشگاه نساجی برای فصل آینده، مدیر رسانه‌ای تیم نساجی گفت که فقط باید سوالاتی درخصوص دیدار با گل‌گهر مطرح شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو تیم فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی امیر قلعه نویی گل گهر سیرجان قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم

سرمربی زنبورها در مصاحبه‌اش تمایلی به تمجید از بازیکنانش نشان داد. او انتظار دارد تیمش در پاریس عملکرد امروز را تکرار کند. 

طرفداری | ماجراجویی اروپایی دورتموند ادامه دارد. 

دورتموند با پیروزی 1-0 در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، ضمن به ارمغان آوردن سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا برای بوندسلیگا، حضورش در فصل آینده این رقابت‌ها را نیز نهایی کرد. زنبورها در دیداری که عملکرد بسیار خوبی داشتند، با تک گل نیکلاس فولکروگ به برتری رسیدند تا دست پر به استقبال بازی هفته آینده بروند. ادین ترزیچ در اولین واکنش به بازی گفت:

پیروزی بسیار خوبی مقابل تیمی بود که در مرحله گروهی هم سعی داشتیم شکستش دهیم. عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تیمی بود. باید به این نحو بازی کنیم و راهی ومبلی شویم. هنوز شایسته تعریف و تمجیدها نیستیم، نیمی از راه باقی مانده و کارهایی برای انجام وجود دارد. پیروزی امروز یک مزیت کوچک است که ما برای خود به دست آورده‌ایم. می‌دانیم که بازی هفته آینده بسیار نزدیک خواهد بود. اما اگر تصمیم بگیریم که نمایش امروزمان را داشته باشیم، فرصت خوبی در آنجا خواهیم داشت. اگر در پاریس به پیروزی برسیم و صعود کنیم، آن موقع زمان جشن خواهد بود. امیدوارم آن بازی نه فقط یک بازیکن، بلکه از چند نفر تمجید کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!