Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا حشمتی روز پنجشنبه به رسانه‌ها افزود: ۵۶ گروه عملیاتی، ۱۵۰ نفر از همکاران بسیجی و تعداد ۳۰ دستگاه ژنراتور، دستگاه‌های اجرایی استان و اداره‌های شهرستانی را رصد و پایش کردند.

وی بیان کرد: این رزمایش با هدف مدیریت مصرف برق با هدف جلوگیری از خاموشی‌ها، استفاده از ظرفیت بسیج اداره‌ها، دستگاه‌ها و قشرهای مختلف مردم و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمتی ادامه داد: اجرای طرح مدیریت مصرف برق با عنوان شهید عباس‌پور با هدف استفاده از همه ظرفیت‌ها و راه‌اندازی بسیج عمومی برای ایجاد نهضت صرفه‌جویی در مصرف برق تا پایان پیک بار تابستان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: اجرای مدیریت مصرف برق نیاز به مشارکت همگان دارد و تلاش می‌شود با اجرای این طرح پیک بار تابستان نیز با موفقیت و بدون خاموشی سپری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: در این راستا با مشارکت بسیج، پویش نهضت مردمی کردن صرفه جویی در مصرف برق در دستور کار قرار گرفته است.

حشمتی افزود: گفتمان سازی برای مردم در راستای مدیریت مصرف برق از سوی اقشار بسیج ظرفیتی بسیار مطلوب برای کمک به صنعت برق استان به شمار می‌رود و در استان این مهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

سرهنگ عزیز غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام‌صادق (ع) استان  بوشهر نیز با قدردانی از تلاش‌های صنعت برق در استان خواهان همکاری بیشتر مردم برای صرفه جویی در مصرف برق شد.

برچسب‌ها بوشهر انرژی برق سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انرژی برق سازمان بسیج مستضعفان بوشهر انرژی برق سازمان بسیج مستضعفان مدیریت مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود