Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز هفتم رقابت های المپیک توکیو پایان یافت.

در پایان روز هفتم رقابت های المپیک توکیو کاروان ایران با یک مدال طلا در رده سی و یکم قرار دارد.

به گزارش طرفداری، روز هفتم رقابت های المپیک امروز 7 مردادماه پیگیری شد و ورزشکاران ایران نتوانستند مدال و عنوانی را کسب کنند. کاروان ایران هم با همان مدالی که توسط جواد فروغی بدست آورد در حال حاضر در رده سی و یکم مشترک حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صدر جدول رده بندی چین توانست در این روز 3 مدال طلا بگیرد و جایگاه اول را از ژاپن بگیرد.

چینی ها با 15 طلا، 7 نقره و 9 برنز در مجموع 31 مدال را بدست آورده است. در رده دوم ژاپن حضور دارد، سامورایی ها با 15 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز در مجموع با 25 مدال به این رده سقوط کردند. آمریکا که رقابت فشرده ای در صدر جدول دارد با 14 طلا، 14 نقره و 10 برنز مکان سوم را در اختیار دارد. روسیه، استرالیا و بریتانیا هم به ترتیب با 28، 20 و 18 مدال در رده های چهارم تا ششم قرار دارند. در المپیک توکیو یک‌هزار و ۵۸ مدال طلا، نقره و برنز توزیع می شود که از بین مجموع مدال ها ۳۳۹ مدال طلا، ۳۳۹ نقره و ۳۸۰ برنز است.

المپیک توکیو به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ - ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده به میزبانی ژاپن آغاز شد و ایران با ٦٦ ورزشکار ١٠ زن و ٥٦ مرد در ١٦ رشته حضور دارد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با حسین تراب پور: اخلاق حرف اول را می زند؛ نام تختی هنوز بر سر زبان ها است استقلال ستاره دوم را چگونه از آسمان آسیا چید؟ فابریتزیو رومانو تایید کرد؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به بایرلورکوزن سوپرگل آندریاس پریرا در دیدار دوستانه منچستریونایتد مقابل برنتفورد / فیلم شوخی پاتریس اورا با خطای جورجو کیه لینی به روی بوکایو ساکا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: المپیک توکیو روز هفتم مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد