Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:57:01 GMT

تازه‌ترین خبر از واکسیناسیون فرهنگیان در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۳۲۰

تازه‌ترین خبر از واکسیناسیون فرهنگیان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: در شروع بکار این مرکز، ناحیه یک بندرعباس با چهار هزار و ۴۳۰ نفر از کارکنان که شامل تمام نیروهای رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیردولتی و حق التدریس هستند، براساس گروه سنی به این مرکز فراخوان می‌شوند

وی افزود: برای جلوگیری از هر گونه تجمع، ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی، افراد براساس نوبت دهی و پیامکی که به آن‌ها ارسال می‌شود، در محل واکسیناسیون حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان داشت: سالن آموزشگاه شهدای صنعت نفت بندرعباس به این امر اختصاص یافته و از سوی آموزش و پرورش تجهیز شده است.

به گفته بیت الهی، واکسن مورد نیاز بصورت روزانه از مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، براساس نوبت‌های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می‌گیرد و عوامل اجرایی که از نیروهای رسمی آموزش و پرورش هستند، در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان خدمات ارائه می‌کنند.

وی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲۵ مردادماه تمام کارکنان آموزش و پرورش در همه نقاط استان مرحله نخست واکسن را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون فرهنگیان هرمزگان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

رضا رضایی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از فردا نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد