Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:53:42 GMT

ارتقای شاخص‌های هر منطقه منجر به توسعه می‌شود 

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۳۲۹

ارتقای شاخص‌های هر منطقه منجر به توسعه می‌شود 

ایسنا/آذربایجان غربی معاون پارلمانی رییس جمهورگفت: ارتقای شاخص های هر منطقه و تبدیل آن از یک بخش به شهرستان روند توسعه آن را شتاب بخشیده و موجب مهاجرت معکوس می‌شود.

امیری امروز 7 مرداد در آیین افتتاح فرمانداریهای چهاربرج و باروق میاندوآب افزود: موضوع تقسیمات کشوری یک موضوع پیچیده است، در تقسیمات کشوری مسایل مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی است که همه آنها نیاز به کار کارشناسی و سنجیده داشته و باید بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پدیده مهاجرت موجب به هم خوردن ترکیبات جمعیتی، افرایش آسیب‌های اجتماعی، خالی شدن روستاها و ایجاد مشکل در تولید می شد.

امیری تصریح کرد: یکی از علت‌های مهاجرت نبود امکانات اولیه و توسعه متوازن است که با ارتقای "باروق" و "چهاربرج" به شهرستان، شرایط بهتری نسبت به قبل از نظر توسعه در این شهرها حاکم خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال تلاش می کند تا زمینه های ارتقای کمپ تمرینی خود را هموار سازد. در همین خصوص، مدیرعامل آبی ها امروز به دیدار شهردار منطقه پنج رفت.

کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و رسانه رسمی آبی ها نوشته است که داود گودرزی، شهردار این منطقه، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.

آنگونه که رسانه رسمی آبی ها نوشته، مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.

در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد. داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود.

دیگر خبرها

  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری