Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: محمدمهدی شهریاری یکی از استاندارهای پرتلاش، متدین، بی‌ادعا و ساعی دولت ‌است که برای برآوردن شدن درخواست‌های مردم شهرستان شدن چهاربرج و باروق تلاش فراوانی انجام داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حسین‌علی امیری عصر امروز در مراسم افتتاح فرمانداری شهرستان چهاربرج اظهار داشت: خوشبختانه در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید، دولت توانست ارتقاء بخش چهاربرج به شهرستان را تصویب کند در حالی که موضوع تقسیمات کشوری موضوعی پیچیده، چندبعدی و چند جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه محمدمهدی شهریاری نیز یکی از استاندارهای بسیار خوب، پرتلاش، متدین، بی‌ادعا و ساعی دولت تدبیر و امید است که برای برآوردن شدن درخواست‌های مردم چهاربرج و باروق تلاش فراوانی انجام داد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: البته متاسفانه در دو سال گذشته که این درخواست مطرح شد، تقسیمات کشوری به مشکل برخورده و متوقف شد اما در ماه‌های اخیر و در پایان دولت، موضوع درخواست مردم مطرح و از این پس این شهرستان بودجه و اعتبار مستقلی داشته و بدان تخصیص می‌یابد و همچنین ادارات دیگر به تدریج در آن مستقر می‌شوند.

1200 نفر در ادارات دولتی باروق و چهاربرج مشغول به کار می‌شوند

در ادامه نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمامی کسانی که تا بدین روز تلاش کردند که شهرستان چهاربرج شکل گیرد و در راس آن از استاندار صبور، تیزبین، اقتصاددان، اجتماعی و فرهنگ‌دان آذربایجان‌غربی تقدیر می‌کنم.

معاون رئیس‌جمهور: دولت اعتبارات خاصی به شهرستان تازه‌تاسیس باروق اختصاص می‌دهد

مهدی عیسی‌زاده تاکید کرد: بسیاری از فتنه‌ها وجود دارد که در پی گرفتن این شیرینی هستند اما باید با وحدت و اتحاد اجازه نداد که بدخواهان حلاوت آن را بگیرند و بی‌تردید با این دو شهرستان باروق و چهاربرج که امروز افتتاح شد حداقل برای یک هزار و 200 نفر دختر و پسر جوان در ادارات دولتی اشتغال ایجاد می‌شود.

شهرستان شدن چهاربرج و باروق به معنی توسعه میاندوآب است

در ادامه استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: مردم درخواست ارتقای شهرستان شدن باروق و چهاربرج را داده بودند و استانداری نیز قول پیگیری درخواست آنها را داده بود و در این راستا این درخواست به وزارت کشور ارسال شد و خوشبختانه با پیگیری‌های بی‌سابقه نماینده میاندوآب در مجلس، این مهم تحقق یافت.

محمدمهدی شهریاری گفت: شهرستان شدن چهاربرج و باروق و اضافه شدن دو شهرستان در جنوب استان به معنی توسعه میاندوآب بوده و اینکه در آینده به فرودگاه و راه‌آهن نیاز خواهند داشت و وظیفه نماینده میاندوآب نیز سنگین‌تر می‌شود و باید با نمایندگان جنوب استان مشورت لازم برای جانمایی یک فرودگاه داشته و در ادامه نیز موضوع راه‌آهن پیگیری شود.

وی افزود: بی‌تردید هر چه مدیریت‌ها با برنامه‌ریزی بهتر باشد باعث پیشرفت و توسعه آن منطقه و جلوگیری از مهاجرت و سرمایه‌گذاری در آن مناطق شده و توسعه میاندوآب جهش و شدت بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/7548/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهاربرج و باروق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند