Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@14:27:57 GMT

مجیدی: ارزش ندارد که شرافت‌مان را زیرپا بگذاریم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۴۸۵

مجیدی: ارزش ندارد که شرافت‌مان را زیرپا بگذاریم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با تمام قوا مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار سختی داریم. با توجه به اینکه تیم سپاهان در کورس قهرمانی است، بازی بسیار حساس است. امیدوارم یک فوتبال خوب ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند و مدیران این باشگاه‌ها خیلی زحمت کشیده‌اند. من با بازیکنان صحبت کردم. ما با تمام قوا بازی می‌کنیم و پیشاپیش به یکی از دو تیم سپاهان و پرسپولیس تبریک می‌گویم. امیدوارم یک بازی خوب در بازی‌های پیش رو ببینیم. قهرمانی حتی اگر برای تیم رقیب باشد، ارزش ندارد شرافتمان را زیر پا بگذاریم. من به هواداران استقلال قول می‌دهم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

مجیدی درباره استفاده از جوانان در بازی‌های تیمش گفت: بازیکنانی که در بازی قبلی استفاده کردیم مثل سینا خادم‌پور، بازیکنان بسیار خوبی هستند. من از آن‌ها راضی هستم و به باشگاه گفتم که با آن‌ها تمدید کنند.

سرمربی استقلال درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: ما احمد موسوی را در اختیار نداریم و بابک مرادی را به علت محرومیت در اختیار نداریم. رشید مظاهری هم یکی دیگر از محرومان تیم ماست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاید تساوی هم چندان نتیجه بدی برای تراکتور در جدال با تیم صدرنشین نباشد اما حمید مطهری با اضافه کردن یک مهاجم به خط حمله، توان تهاجمی تیم خود را افزود تا نشان دهد برای پیروزی وارد زمین شده است.

به نقل از ورزش سه او در کنار خط نیز دائما بازیکنان تیمش را برای انجام فرآیند هجومی و عبور از خط دفاعی مستحکم استقلال راهنمایی می‌کرد و امیدوار بود که با فشار فضای هواداری تیمش بتواند سرانجام دروازه استقلال را باز کند.

با این حال زمانی که آخرین دقایق بازی فرا رسید و اسکوربورد نتیجه صفر صفر را نشان می‌داد، مطهری هم سر ناامیدی روی زمین نشست و افسوس این نتیجه را می‌خورد.

مطهری در پست تازه خود با انتظارات زیادی از هواداران روبروست اما خودش که سابقه چندین قهرمانی لیگ با پرسپولیس دارد، انتظاراتی بیشتر را از خود و شاگردانش دارد و شاید همین موضوع تبدیل به رمز موفقیت تراکتور شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902011

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم