Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرد که این تیم فردا با ترکیبی متفاوت و با حضور بازیکنان جوان مقابل ماشین‌سازی بازی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پیروانی دستیار سید سیروس پورموسوی در صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی تبریز حاضر شد و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد؛ پیروانی در بخش اولیه صحبت‌های خود گفت: لیگ برتر به ایستگاه آخر رسید، ما فردا با تیم خوب و ریشه‌دار ماشین‌سازی بازی داریم؛ علی‌رغم این‌که در لیگ امسال نتوانستند به خواسته‌هایشان برسند، امیدوارم در سال‌های آینده به خواسته‌هایشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این‌که بازی فردا برای ما خیلی حساس نیست، همان تفکر و فلسفه که از اول داشتیم، با تمام وجود و تمام کیفیتی که بازیکنان‌مان در تمرینات ارائه کردند و تلاشی که انجام می‌دهند در زمین حاضر می‌شویم.

 

مربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: طبیعی است که باشگاه‌های مختلف اول فصل فلسفه‌ای برای خودشان دارند و اهدافی را تعیین می‌کنند، ممکن است که برخی تیم‌ها فقط هدف‌شان قهرمانی باشد، بعضی از تیم‌ها به دنبال سقوط نکردن هستند و بعضی از تیم‌ها به دنبال کسب سهمیه هستند. اما باشگاه صنعت نفت از ابتدا با توجه به جلساتی که با مدیرعامل محترم داشتیم، قرار بر این بود که ما به جز حضور موفق و پررنگ در لیگ، بتوانیم جوانان را تربیت و صاحب تجربه کنیم که در سال‌های آینده برای تیم صنعت نفت و شهر خوب آبادان بتوانند مثمرثمر باشند. حداقل در این قضیه می‌توانیم خیلی محکم بگوییم که با درایت سرمربی محترم و بقیه همکاران موفق بوده‌ایم.

 

وی افزود: شرایطی را برای این تیم فراهم کردیم که خوشبختانه حدود ۱۰ بازیکن که رنج سنی‌شان ۲۰ سال است، در بازی‌های مختلف تیم ما بازی کردند و تجربه کسب کردند و علی‌رغم این‌که ما مثل بقیه تیم‌ها برای بازی فردا، بازیکن مصدوم و محروم پرشماری داریم اما خوشحال هستیم که این بازیکنان جوانی که پرورش یافته همینجا هستند، فردا قطعا در زمین حاضر می‌شوند و ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی با حضور بازیکنان جوان‌مان داریم. جوانانی که در دیگر بازی‌ها به صورت تعویضی یا فیکس بازی کرده‌اند، آن‌ها با باشگاه نفت قراردادی ۲-۳ ساله دارند که امیدوارم در سال‌های آینده باشگاه صنعت نفت بازهم بتواند از آن‌ها مثل میوه‌های به ثمر رسیده استفاده کند.

 

پیروانی درباره غایبان احتمالی نفت برای دیدار با ماشین‌سازی گفت: آقای حکیم نصاری بازیکن محروم ما هستند و الا ماشالله بازیکن مصدوم داریم که عرض کردم بازیکنان جوانی هستند که فردا جایگزین می‌شوند و قطعا اگر بهتر از آن‌ها در زمین حاضر نشوند، ضعیف‌تر از آن‌ها در زمین حاضر نخواهند شد. چرا که تیم براساس تاکتیک پیش می‌رود و این بازیکنان در آن تاکتیک قرار می‌گیرند و این قول را می‌دهم که فردا، آخرین بازی در این فصل یکی از بهترین بازی‌های تیم ما باشد و بتوانیم سه امتیاز شیرین را به دست آوریم و با اتفاقات خوبی که می‌افتد، ۲-۳ پله در جدول صعود کنیم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس زمین حاضر ماشین سازی صنعت نفت بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت