Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@17:24:54 GMT

فکری: امیدوارم فردا هفته پاک لیگ ایران باشد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۵۳۴

فکری: امیدوارم فردا هفته پاک لیگ ایران باشد

خبرورزشی –

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: عید سعید غدیر را به همه هم‌ وطنان تبریک می‌گویم و امیدوارم همه زیر سایه حضرت علی(ع) سلامت باشید. 

وی افزود: قبل از شروع صحبت‌هایم به تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم، چون آنها اولین سال است که در لیگ برتر حضور دارند و در مجموع نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: آنها در جدول جایگاه خوبی دارند و با توجه به اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، شاید خودباوری کافی را نداشتند، ولی در کل آلومینیوم سال خوبی را پشت سر گذاشت و فکر می‌کنم اگر در سالهای آتی برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند، حرف‌های زیادی در فوتبال خواهند داشت. 

فکری تأکید کرد: فردا هفته آخر لیگ است و من امیدوارم همه اتفاقات از قهرمانی گرفته تا سهمیه و سقوط و بقا هفته پاکی را داشته باشیم. امیدوارم شبهاتی که در لیگ‌های یک و دو وجود داشته در لیگ برتر وجود نداشته باشد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد یا در لیگ می‌ماند فوتبالی به این عناوین برسد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان یادآور شد: ما یکی از تیم‌هایی هستیم که هم شانس ماندن داریم و هم در خطر سقوط هستیم، البته دو امتیاز از رقبا بیشتر داریم و شاید این مسئله برای ما گول‌زننده باشد، ولی من از بازیکنانم می‌خواهم به این دو امتیاز توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم فردا بازی شرافتمندانه، مردانه و باغیرتی ارائه کنیم. ما اصلاً دوست نداشتیم کارمان به هفته آخر کشیده شود، اما ان‌شاءالله نفت مسجد سلیمان سال آینده در لیگ برتر باقی بماند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه محمود فکری نفت مسجدسلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • ورزشگاه تیم جدید لیگ برتر ایران ؛ لُر آره‌نا
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند