Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری "واللا" در سرزمین‌های اشغالی روز پنجشنبه در گزارشی به بیم و هراس رژیم صهیونیستی از حملات احتمالی و شلیک هزاران موشک در جنگ آینده از سوی حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی پرداخته است.

به گزارش برنا، براساس گزارش این پایگاه صهیونیستی، این رژیم هفته آینده، اقدام به جذب نیروی نظامی برای تشکیل یک یگان نظامی محرمانه به نام «رفائیم» می کند که هدف آن، مقابله با نیروهای حزب الله از طریق عملیاتهای زمینی، اطلاعاتی و هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس گزارش واللا، این یگان را فرماندهی با اسم مستعاری (ع) فرماندهی خواهد کرد که در سال ۲۰۱۹ و براساس دیدگاه «آویو کوخاوی» رییس کل ستاد مشترک تل‌آویو پایه‌ریزی شده است.

 

واللا هدف از پایه ریزی این یگان را افزایش توانمندی مخفیانه جنگی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

 

«امیر بوحبوط» تحلیلگر مسائل نظامی صهیونیست به پایگاه واللا گفت که تاکنون سربازان و افسران کارکشته و دارای تجربه عملیاتی برای این یگان انتخاب شده اند.

 

وی افزود: این افراد همچنین با وسواس بسیار و برای تسریع در اقدامات مربوط به افزایش توانمندیهای تکنولوژیک این یگان گلچین شده‌اند.

 

این تحلیلگر نظامی و نزدیک به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین گفت: است، یگان مذکور در زمان جنگ، مأموریتهای پیچیده‌ای را برای کشف و شناسایی دشمن به ویژه رزمندگان نخبه حزب الله در شرایط میدانی پیچیده و در عمق خاک لبنان را انجام خواهد داد.

 

درهمین راستا، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی که از آنها به بلندپایه یاد شده است، نیز اعتراف کردند که بدترین سناریو برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی، شلیک روزانه بیش از هزار موشک به داخل اسرائیل خواهد بود.

 

به گفته این منابع، در صورت دریافت چراغ سبز شاخه نظامی حزب الله از [گروه‌های مقاومت فلسطین برای حمله به اسرائیل] نه تنها خط مقدم، بلکه عمق اسرائیل، هدف حملات گسترده موشکهای نقطه‌زن حزب الله قرار خواهد گرفت.

 

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ مستعفی کابینه پیشین نتانیاهو نیز پیشتر گفته است که حزب الله تقریبا تبدیل به یک ارتش شده است، به طوری که خیلی از کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) سلاحهای حزب الله را در اختیار ندارند.

 

لیبرمن بدون ذکر جزییات تنها اعتراف کرده است که ارتش اسرائیل حزب الله را دومین ارتش قدرتمند منطقه می‌داند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از عملیات‌های پیاپی رزمندگان خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی در چندین شهرک صهیونیست‌نشین خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، ساختمانی را در شهرک المناره هدف قرار دادند که نظامیان صهیونیست از آن استفاده می کردند.

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت

بر اساس بیانیه حزب الله، رزمندگان مقاومت در عملیات دیگری، دو ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک آویفیم هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب  الله در سومین عملیات خود، مقر نظامیان صهیونیست را در شهر حانیتا هدف قرار دادند.

 رسانه‌های رژیم اسرائیل از سقوط یک موشک شلیک شده از لبنان در چهارراه گوما واقع در الجلیل خبر دادند که به دنبال این حادثه، حرکت خودروها و عابرین متوقف شده است.

 حزب الله لبنان به دنبال این خبر، اعلام کرد که رزمندگان آن، ساختمانی را که نظامیان صهیونیست از آن در شهرک صهیونیست نشین المطله استفاده می‌کردند، هدف قرار داد‌ه‌اند. حزب الل همچنین از حمله به دو ساختمان دیگر در شهرک صهیونیست نشین شلومی خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌ الله لبنان به موضع صهیونیستی المالکیه
  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه»
  • حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است