Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:16:03 GMT

توزیع 4 میلیون و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۶۴۷

توزیع 4 میلیون و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس،در قالب طرح اطعام غدیر، چهار میلیون و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر کشور طبخ و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
 
سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با حضور در اردوگاه امام علی (ع) استان البرز ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر، گفت: امروز با همکاری مراکز نیکوکاری استان البرز ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در سطح استان طبخ و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:همچنین با کمک مردم نیکوکار و خیران ۵۰ هزار بسته معیشتی برای اقشار مستضعف استان البرز تهیه و ارائه شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه روز عید غدیر روز اطعام نیازمندان است، خاطرنشان کرد: در قالب طرح اطعام غدیر در سراسر کشور چهار میلیون و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در اختیار مددجویان و خانواده‌های محروم قرار گرفت.
 
بختیاری اظهار کرد: همچنین ۲۲۰ هزار بسته معیشتی میان ولی‌نعمتان در سراسر کشور که توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شده‌اند، توزیع شد.
 
وی شناسایی و حمایت از خانواده‌های نیازمند را از وظایف ذاتی کمیته امداد دانست و گفت: تا پایان سال ۵۰۰ هزار خانوار نیازمند جدید تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرند.
 
رئیس کمیته امداد بیان کرد: با اجرای طرح‌های اشتغال در کمیته امداد، در سال جاری ۱۰۰ هزار خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت این نهاد خارج می‌شوند.
 
بختیاری با تقدیر از مشارکت مراکز نیکوکاری، بسیج، سپاه و اصناف و بازاریان در طرح اطعام غدیر ادامه داد: طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

در این مراسم همچنین آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز با تجلیل از عید غدیر گفت: واقعه غدیر یک رویداد وحدت‌بخش است که تعلق به کل جامعه اسلامی دارد.

وی ضمن صدور دستور آغاز توزیع چهار میلیون و ۴۰۰ هزار پرس غذا میان نیازمندان و مددجویان در سراسر کشور،افزود: حرکت‌های مردمی همانند طبخ و توزیع غذای گرم برکات زیادی برای همه آحاد جامعه دارد.
 
انتهای پیام

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نیازمندان کمیته امداد اطعام غدیر ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم سراسر کشور کمیته امداد استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان