Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@00:53:20 GMT

صفحه محسنی اژه‌ای در اینستاگرام از دسترس خارج شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۹۰۳

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در حالی که روز گذشته و به مناسبت ایام مبارک عید سعید غدیر صفحه اینستاگرام حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه رسما آغاز به فعالیت نموده بود تا امکانی برای ارتباط مستقیم با مردم شریف و فعالین فضای مجازی باشد، این صفحه از ساعاتی پیش و به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ساعات اولیه آغاز به کار اینستاگرام ejeii_org@ این صفحه با استقبال بسیار گسترده کاربران روبرو شده بود.

مرکز رسانه در پایان اطلاعیه خود در این زمینه تاکید کرده پیگیری‌ها جهت اطلاع از دلایل از دسترس خارج شدن این صفحه و بازگرداندن آن آغاز شده و حتما تلاش خواهد شد این راه ارتباطی با مردم در فضای مجازی مجددا برقرار گردد همچنین صفحات دیگر ایشان در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم به زودی جهت ارتباط دو سویه با مردم اغاز به کار خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی قوه قضائیه اینستاگرام محسنی اژه ای المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد

با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین بود و حجت الاسلام مصطفوی نیا پیش از این رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بوده است.

رئیس جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد