Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:56:21 GMT

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در دیلم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۱۱۶

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در دیلم

احمد دشتی در گفتگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: متاسفانه کرونا در شهرستان دیلم روند صعودی دارد و آمار آن به صورت روزانه در حال افزایش است.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان دیلم  تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا در شهرستان تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه مراسم عروسی و فاتحه ممنوع می‌باشد و در صورت سرپیچی از قانون با همکاری پلیس امنیت و اماکن انتظامی، حوزه قضایی و بهداشت درمان با متخلفین برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیلم در خصوص فعالیت اماکن ورزشی ابراز داشت: به مدت یک هفته کلیه فعالیت‌های ورزشی دولتی و خصوصی در شهرستان دیلم تعطیل می‌باشد.

وی عنوان کرد: هرگونه مراسم فرهنگی، مذهبی، هنری، ورزشی و اجتماعی در شهرستان با در نظر گرفتن اولویت آن برنامه و در فضا باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور افراد محدود قابل اجرا است.

دشتی در رابطه با محل دوم واکسناسیون در شهرستان دیلم توضیح داد: باتوجه به اعلام آمادگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون دیلم با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و با اولویت شروع واکسیناسیون کادر آمورشی و فرهنگیان در سالن ورزشی شهدای دانش‌آموزی راه‌اندازی خواهد شد.

این مقام مسؤول گفت: مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون شهرستان با استفاده از ظرفیت نیروهای هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری دیلم بوشهر محدودیت کرونایی احمد دشتی شهرستان دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم

جغدها برای تولیدمثل به مکانی امن احتیاج دارند. آنها در مکان‌هایی که درخت زیادی ندارد، لانه‌های ساخته شده توسط سنجاب‌های دشتی را غصب می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد