Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه مرمت شده شش فیلم سینمایی ماندگار سینمای کودک و نوجوان در برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک» که از شنبه ۹ مرداد آغاز می‌شود، روی پرده خواهد رفت.

به گزارش برنا، با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان امروزی با سینمای موفق چند دهه قبل و در استقبال از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، تعدادی از فیلم‌های پر مخاطب دیروز، به همت بنیاد سینمایی فارابی اسکن و مرمت شدند تا با کیفیت عالی صدا و تصویر دوباره روانه پرده سینماها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، در این برنامه،  شنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۸ در سالن سوره شهر اصفهان به ترتیب فیلم‌های زیر روی پرده خواهد رفت:

شنبه ۹ مرداد: شهر موش‌ها (مرضیه برومند- محمدعلی طالبی)

شنبه ۱۶ مرداد: دزد عروسک‌ها (محمدرضا هنرمند)

شنبه ۲۳ مرداد: نیاز (علیرضا داوودنژاد)

شنبه ۶ شهریور: هم‌بازی (غلامرضا رمضانی)

شنبه ۱۳ شهریور: رنگ خدا (مجید مجیدی)

شنبه ۲۰ شهریور: مربای شیرین (مرضیه برومند)

برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک» در آستانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به همت دفتر دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری و حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودکان کودکان و نوجوانان اصفهان شهرداری استان اصفهان سینمای کودک کودکان و نوجوانان مرمت سینما سالن سوره اصفهان کودکان و نوجوانان سینمای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد