Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با شرایط ورزشکاران کشورمان پس از حذف در رقابت‌های المپیک توکیو اظهار کرد: این دوره از مسابقات برای ما به اتمام رسید و به امید خدا فردا به ایران بر می‌گردیم.

او ادامه داد: دانیال و شاهین کار خود را کردند و زحمت زیادی در این مسابقات کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به امید خدا در المپیک و بازی‌های آسیایی بعدی بتوانیم با نفرات بیشتری حاضر شویم و دست خالی نیز به کشور باز نگردیم.

استکی درباره داوری بازی دانیال شه بخش و حریف کوبایی او عنوان کرد: دانیال در این بازی آسیب دیدگی جدید برایش پیش آمد و بعد از نشان دادن او به پزشک و دیدن جراحت دانیال داور ترسید و بازی را قطع کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره امکانات برگزاری مسابقات گفت: امکاناتی که در توکیو داشتیم بسیار خوب بود، اما بیشتر این جا درگیر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند تا برگزاری بازی ها، اما در کل شرایط خوبی را در این مسابقات داشتیم.

استکی در انتها گفت: از مسئولان می‌خواهم که به بوکس بیشتر توجه کنند و بدانند که بوکس رشته‌ای پر مدال است و جذابیت‌های خاص خود را دارد. امیدوارم رشته ما نیز به جمع ورزش‌هایی اضافه شود که به آن توجه‌ ویژه‌ای می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

جایگاه سنتی تماشاگران و مسئولان در ورزشگاه بوکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است