Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: با هماهنگی وزارتخانه های نیرو و صمت، کارخانجات سیمانی که از روز گذشته سیمان خود را در بازار عرضه و باعث تعدیل و کاهش حباب قیمتی شدند، در اولویت رفع محدودیت های برقی قرار گرفتند.

به گزارش پول نیوز، به نقل از تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق با اشاره به این که در این دو روز تعطیلی، مصرف برق کاهش می یابد، افزود: روند کاهش محدودیت های برقی که از هفته پیش آغاز شده بود، از شب گذشته  تداوم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی مشهدی با اظهار امیدواری برای این که این روند برطرف کردن محدودیت های برقی صنایع، در هفته آتی نیز با همکاری مردم و کاهش مصرف برق ادامه یابد، افزود: با هماهنگی وزارتخانه های نیرو و صمت، کارخانجات سیمانی که از روز گذشته سیمان خود را در بازار عرضه و باعث کاهش حباب قیمتی شدند، در اولویت رفع محدودیت های برقی قرار گرفتند.

وی افزود: در صورت همکاری، رفع محدودیت های برقی سایر کارخانجات سیمانی که محصولات خود را در بازار عرضه کنند، با نظر وزارت صمت، انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پیش از این برخی از دلالان و واسطه ها به بهانه قطعی برق و کمبود تولید، باعث گرانی سیمان در بازار شده بودند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رفع محدودیت برقی ۳۶ کارخانه سیمان در اولویت تامین برق برق تامین برق اولویت تامین برق کارخانه سیمان در اولویت تامین برق محدودیت های برقی رفع محدودیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان

بی‌وای‌دی چین اثرات جنگ قیمت را با درآمدهای ضعیف‌تر سه ماهه اول نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، تولیدکننده خودروهای برقی چینی روز دوشنبه (۲۹ آوریل) ضعیف‌ترین رشد سود سه ماهه خود از سال ۲۰۲۲ را به ثبت رساند در حالی که رشد درآمد این شرکت به پایین‌ترین سطح نزدیک به چهار سال گذشته کاهش یافت که تحت تأثیر کاهش تقاضای خودروهای برقی و جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودرو جهان قرار گرفت.

بی‌وای‌دی در گزارشی اعلام کرد که سود خالص سه ماهه اول با ۱۰.۶ درصد افزایش به ۴.۵۷ میلیارد یوان (۶۳۱.۰۸ میلیون دلار) رسید در حالی که درآمد با رشد چهار درصدی به ۱۲۴.۹۴ میلیارد یوان رسید.

نتایج سه ماهه حاکی از آن است که بی‌وای‌دی همچنان جلوتر از تسلاست که اولین کاهش درآمد سه ماهه خود از سال ۲۰۲۰ و در زمان همه گیری کووید را گزارش کرد. بزرگترین رقیب چینی تسلا در سه ماهه اول پس از کسب آن در سال گذشته، عنوان فروشنده برتر خودروهای برقی جهان را به این غول آمریکایی پس داد.

بی‌وای‌دی با داشتن مجموعه‌ای از برندها در مقاطع قیمتی متفاوت، تلاش‌ها را برای ارتقاء بازار و در عین حال دو برابر کردن تخفیف‌ها برای رقابت برای مصرف‌کنندگان محتاط در بحبوحه بهبود اقتصادی افزایش داده است.

خودروی جدید بی‌وای‌دی در نمایشگاه پکن

بی‌وای‌دی از U۷، سومین مدل فوق لوکس خود با نام تجاری یانگ وانگ در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد. بی‌وای‌دی با هدف جهش ۲۰ درصدی فروش سالانه در سال ۲۰۲۴ نسبت به رکوردشکنی فروش در سال گذشته، تحت فشار شرکت‌های الکتریکی محلی است که روی آینده تمام الکتریکی متمرکز شده‌اند.

بر اساس گزارش رویترز، وانگ چوان فو، مدیرعامل بی‌وای‌دی و لی جون، مدیرعامل شیائومی، از غرفه‌های یکدیگر در نمایشگاه خودرو پکن بازدید کردند. لی با عرضه اولین خودروی SU۷ این سازنده گوشی‌های هوشمند، قول داد تا همکاری با بی‌وای‌دی را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان