Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،  «فتحی نورین» جودوکار الجزایری که حاضر نشد با حریف صهیونیست خود وارد مبارزه شود، به کشور خود بازگشت.

نورین در میان خبرنگاران حاضر در فرودگاه الجزایر گفت: «این تصمیم را با مربی خود گرفتم و به آن افتخار می‌کنم. این تصمیم در وهله نخست، مایه افتحار من و سپس مایه افتخار ملت و دولت الجزایر است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه القدس العربی به نقل از این ورزشکار گزارش داد، علت این کار این بود که عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر نیز در برابر همه دنیا گفت که «ما عادی‌سازی را اتفاق مبارکی نمی‌دانیم و حامی مسئله فلسطین هستیم».

وی تأکید کرد: «من خوشحالم از اینکه رژیم صهیونیستی را خشمگین کردم و تماسهای [حمایتی] از جهان عربی و اسلامی دریافت کردم».

 این ورزشکار الجزایری تصریح کرد: «وقتی دیدم که در قرعه‌کشی، حریف من یک ورزشکار از رژیم صهیونیستی است، شوکه شدم. انتظار این مسئله را نداشتم. ولی در اتخاذ این تصمیم، تردید نکردم».

قرار بود این جودوکار الجزایری با یک ورزشکار صهیونیست مبارزه کند، که چهار روز پیش از روزی برگزاری مسابقه، انصراف خود را اعلام کرد و گفت: «علت این است که مسئله فلسطین از این مسائل، بزرگتر است».

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» ضمن ابراز خشم از این اقدام، نوشت، ورزشکاران عرب با تکرار چنین اقداماتی، رژیم صهیونیستی را مضحکه می‌کنند.

به گزارش این روزنامه، ورزشکار الجزایری، «سطح تحریم ورزشکاران اسرائیلی را یک درجه ارتقا داد و به صورت علنی اعلام کرد که در توکیو، مسابقه نمی‌دهد. او با افتخار در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که نمی‌خواهم دستهایم را با [لمس] او، کثیف کنم»

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است